"Presserwis" to płatny newsletter o mediach i reklamie – z newsami i analizami, o których potem dyskutują inni  |  Newsletter przychodzi na skrzynkę pocztową codziennie rano  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj, daj nam znać  |  A od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

"Presserwis" to płatny newsletter o mediach i reklamie – z newsami i analizami, o których potem dyskutują inni  |  Newsletter przychodzi na skrzynkę pocztową codziennie rano  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj, daj nam znać  |  A od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

"Presserwis" to płatny newsletter o mediach i reklamie – z newsami i analizami, o których potem dyskutują inni  |  Newsletter przychodzi na skrzynkę pocztową codziennie rano  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj, daj nam znać  |  A od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 25, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Allegro Brand Experience z nowymi osobami w zespołach komunikacji i eventów

Urszula Pietraszek obejmuje stanowisko communications managera, a Michał Lizner dołącza jako event partner (fot. materiały prasowe)

Agencja Allegro Brand Experience wprowadza zmiany w działach komunikacji i eventów. Urszula Pietraszek obejmuje stanowisko communications managera, a Michał Lizner dołącza jako event partner.

Urszula Pietraszek będzie zarządzać zespołem komunikacji marketingowej. W Allegro Brand Experience pracuje od 2020 roku.

Czytaj też: Krzysztof Kuczera i Kacper Tarapata w Altavia Kamikaze + K2

Pietraszek jako account manager koordynowała projekty komunikacji 360° dla marek OPPO, Empik, Carrefour, Mazda. Jest również finalistką konkursu Papaya Young Creators w kategorii "TikTok Branded Stories".

Michał Lizner będzie zarządzać działem produkcji eventowej. Z branżą eventową jest związany od 15 lat. Dotychczas zrealizował ponad 300 projektów. Współpracował przy realizacjach m.in. dla firm Sony, Peugeot, Ekstraklasa, Superbet, PKO Bank Polski, Orlen czy Rossmann.

Czytaj też: Michał Lutostański dołączył do zespołu Deloitte CE jako partner associate

(MS, 25.06.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.