Telewizja kablowa ze spadkiem, a naziemna i satelitarna ze wzrostami udziału
Netflix zanotował 1,7 proc. udziału w całkowitej oglądalności na ekranach telewizorów (fot. Pixabay.com)
W maju udział streamingu w całkowitej oglądalności na ekranach telewizorów to 9,4 proc. wobec 9,3 proc. w kwietniu – wynika z raportu Nielsen Gauge dla Polski.
Telewizja kablowa w maju 2025 roku miała 33,8 proc. udziału w oglądalności na telewizorach (spadek z 34,7 proc. w kwietniu). Udział telewizji satelitarnej wyniósł 26,6 proc. (wzrost z 26,3 proc.), a naziemnej – 24 proc. (wzrost z 23,5 proc.).
Czytaj też: UKE przedłużył rezerwacje dla TVN, Telewizji Polsat i Telewizji Puls na naziemnym MUX 2
Liderem streamingu w maju był YouTube. Uzyskał 2,2 proc. udziału (miesiąc do miesiąca bez zmian). Netflix zanotował 1,7 proc. udziału (wzrost z 1,6 proc.).
W maju widzowie oglądali treści wideo na telewizorach w każdej dobie przez średnio 3 godziny i 50 minut, czyli tyle samo co w kwietniu. Jednak w porównaniu do maja poprzedniego roku zanotowano wzrost o średnio 18 minut dziennie. Nielsen zauważa, że w maju br. trwała m.in. kampania prezydencka, która angażowała telewidzów.
Czytaj też: Republika planuje budowę trzeciego studia telewizyjnego. Rachoń prosi o wsparcie
(MNIE, 28.06.2025)










