"Poradnik 50+" liderem w segmencie miesięczników poradnikowych dla kobiet

"Poradnik 50+" sprzedawał średnio 113 934 egz. (fot. materiały prasowe)
W pierwszym kwartale "Poradnik 50+" był liderem w segmencie miesięczników poradnikowych dla kobiet. Wszystkie tytuły w tej grupie odnotowały spadek sprzedaży.
Według danych PBC średnia sprzedaż "Poradnika 50+" (Wydawnictwo Bauer) wyniosła 113 934 egz. i była o 12,18 proc. niższa niż w analogicznym okresie w 2024 roku.
Czytaj też: W maju zadebiutowały dwa kwartalniki Gremi Media. Wydawca nie wyklucza kolejnych
Druga w zestawieniu "Kobieta i Życie" (Wydawnictwo Bauer) sprzedawała średnio 96 699 egz. (spadek o 21,95 proc.). Na trzecim miejscu plasował się miesięcznik "Świat Kobiety" (Wydawnictwo Bauer), którzy rozchodził się w 80 635 egz. (spadek o 14,31 proc.), z czego 81 to e-wydania.
Następne były:
- "Cała Ty!" (Wydawnictwo Bauer) – 77 932 egz. (spadek o 6,35 proc.),
- "Poradnik Domowy" (Wydawnictwo Bauer) – 63 624 egz. egz. (spadek o 18,87 proc.),
- "Olivia" (Wydawnictwo Bauer) – 24 553 egz. (spadek o 26,56 proc.), z czego 67 to e-wydania.
Ujęte w zestawieniu są również "Wróżka” (Te-Jot) i "Sens" (Wydawnictwo Zwierciadło). Pierwszy tytuł sprzedawał się w 28 097 egz. (spadek o 0,53 proc.), a drugi – 10 921 egz. (spadek o 18,32 proc.), z czego 248 to e-wydania.
Czytaj też: "Gazeta Wyborcza" podaje inną liczbę prenumerat cyfrowych, niż raportuje to jej wydawca
(MZD, 14.06.2025)
