Czołowe kanały dziecięce tracą udział w rynku. Liderem naziemny TVP ABC

Trzy czołowe stacje dziecięce z grupy ogólnej odnotowały gorsze wyniki niż przed rokiem (fot. Pixabay.com)
W maju 2025 roku liderem kanałów dziecięcych w grupie ogólnej 4+ i komercyjnej 16-59 był naziemny TVP ABC. Trzy czołowe stacje dziecięce z grupy ogólnej odnotowały gorsze wyniki niż przed rokiem.
Wśród wszystkich widzów powyżej czwartego roku życia TVP ABC (Telewizja Polska) zanotował w maju średnio 0,25 proc. udziału (spadek z 0,36 proc. w maju 2024 roku). Dalej był Nick Jr. (Paramount Global) – 0,22 proc. (spadek z 0,36 proc.) i Disney Junior (The Walt Disney Company) – 0,17 proc. udziału (spadek z 0,3 proc.).
Czytaj też: Serial obyczajowy TVP 2 "Barwy szczęścia" gromadził średnio 1,44 mln widzów
Kolejne były:
- MiniMini+ (Canal+ Polska) – 0,15 proc. (wzrost z 0,1 proc.),
- Cartoon Network (Warner Bros. Discovery) – 0,12 proc. (bez zmian),
- BBC CBeebies (BBC Studios) – 0,09 proc. (wzrost z 0,08 proc.),
- Polsat JimJam (Polsat JimJam Limited) – 0,09 proc. (spadek z 0,11 proc.),
- Nickelodeon (Paramount Global) – 0,09 proc. (spadek z 0,12 proc.),
- Disney Channel (The Walt Disney Company) – 0,08 proc. (spadek z 0,09 proc.),
- Cartoonito (Warner Bros. Discovery) – 0,06 proc. (spadek z 0,13 proc.)
- i Nicktoons (Paramount Global) – 0,06 proc. (spadek z 0,08 proc.).
W grupie komercyjnej 16-59 prowadził TVP ABC – 0,26 proc. (spadek z 0,34 proc.). Dalej były: MiniMini+ – 0,24 proc. (wzrost z 0,12 proc.), Nick Jr. – 0,19 proc. (spadek z 0,48 proc.) i Disney Junior – 0,19 proc. (spadek z 0,35 proc.).
Dane: Nielsen Media.
Czytaj też: Teatr Telewizji w TVP 1 miał więcej widzów niż przed rokiem. Średnio 341 tys.
(MNIE, 14.06.2025)
