Andrzej Descours awansuje w radiowych strukturach Grupy ZPR Media

Andrzej Descours związany jest z Grupą Radiową Time od 2010 roku (fot. materiały prasowe)
Od czerwca Andrzej Descours obejmie nowo utworzone stanowisko dyrektora komunikacji marketingowej Grupy Radiowej Time, w skład której wchodzą wszystkie rozgłośnie Grupy ZPR Media: Radio Eska, Eska2, Eska Rock, Radio Vox FM i Radio Plus.
Andrzej Descours związany jest z Grupą Radiową Time od 2010 roku, kiedy został brand managerem Radia Eska. Później objął to samo stanowisko w pozostałych stacjach spod brandu Eska: Eska2 i Eska Rock i odpowiadał za tworzenie strategii marketingowej i jej realizację dla tych trzech marek.
W wyniku jego awansu nie zmieni się struktura ani skład w działach promocji poszczególnych stacji - na swoim stanowisku pozostaje Agnieszka Piosik, dyrektorka promocji Radia Vox FM i Radia Plus oraz wszyscy specjaliści ds. promocji pracujący dla konkretnych brandów radiowych, którzy teraz będą podlegać nowemu dyrektorowi.
"Utworzenie nowego stanowiska pozwoli nam na przygotowanie i realizację spójnej strategii dla wszystkich pięciu marek radiowych funkcjonujących w ramach Grupy ZPR Media z uwzględnieniem ich indywidualnych formatów" - wyjaśnia w komunikacie Ewa Rosiewicz, prezeska Radia Eska SA i dyrektorka generalna Grupy Radiowej Time.
(KOZ, 23.05.2025)
