Koszty działalności Krajowego Instytutu Mediów  |  Polacy coraz częściej newsów szukają w internecie  |  Przychody Polityki Insight  |  DDB Warszawa i McCann Poland z nagrodami  |  Menedżer odchodzi z Agory  |  Produkująca seriale firma Telemark ze wzrostem  |  Właściciel dolnośląskiego multipleksu telewizyjnego na minusie  |  Lista "Top Women in Global Cinema"  |  FoodCare wybiera agencję reklamową  |  Sponsoring w Banku Pekao SA  |  Xtreme Fitness Gyms współpracuje  |  Gmina Wisła planuje kampanię  |  Chromatique wspiera Persil  |  Fundacja Legii i Screen Network zaangażowane w kampanię  |  Bunge Polska rusza  |  Netflix we Francji będzie udostępniać kanały TF1  |  "The New York Times" wprowadza subskrypcje dla rodzin i znajomych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Koszty działalności Krajowego Instytutu Mediów  |  Polacy coraz częściej newsów szukają w internecie  |  Przychody Polityki Insight  |  DDB Warszawa i McCann Poland z nagrodami  |  Menedżer odchodzi z Agory  |  Produkująca seriale firma Telemark ze wzrostem  |  Właściciel dolnośląskiego multipleksu telewizyjnego na minusie  |  Lista "Top Women in Global Cinema"  |  FoodCare wybiera agencję reklamową  |  Sponsoring w Banku Pekao SA  |  Xtreme Fitness Gyms współpracuje  |  Gmina Wisła planuje kampanię  |  Chromatique wspiera Persil  |  Fundacja Legii i Screen Network zaangażowane w kampanię  |  Bunge Polska rusza  |  Netflix we Francji będzie udostępniać kanały TF1  |  "The New York Times" wprowadza subskrypcje dla rodzin i znajomych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Koszty działalności Krajowego Instytutu Mediów  |  Polacy coraz częściej newsów szukają w internecie  |  Przychody Polityki Insight  |  DDB Warszawa i McCann Poland z nagrodami  |  Menedżer odchodzi z Agory  |  Produkująca seriale firma Telemark ze wzrostem  |  Właściciel dolnośląskiego multipleksu telewizyjnego na minusie  |  Lista "Top Women in Global Cinema"  |  FoodCare wybiera agencję reklamową  |  Sponsoring w Banku Pekao SA  |  Xtreme Fitness Gyms współpracuje  |  Gmina Wisła planuje kampanię  |  Chromatique wspiera Persil  |  Fundacja Legii i Screen Network zaangażowane w kampanię  |  Bunge Polska rusza  |  Netflix we Francji będzie udostępniać kanały TF1  |  "The New York Times" wprowadza subskrypcje dla rodzin i znajomych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 24, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Oglądalność "Must be the music" w Polsacie. Finał miał prawie 1,1 mln widzów

Trwa już casting do kolejnej edycji (screen: Polsat.pl)

Talent show "Must be the music" oglądało wiosną w Polsacie średnio 879 tys. widzów.

Program był nadawany od 7 marca do 16 maja w piątki o 19.55 (z wyjątkiem piątku przed Wielkanocą). Emitując "Must be the music", Polsat miał średnio 7,74 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ i 8,04 proc. w komercyjnej 16-59.

Czytaj też: Polsat planuje castingi do kolejnej edycji talent show "Must be the music"

Najwięcej widzów przyciągnął finał – średnio 1,07 mln. Trwał on dłużej niż standardowe odcinki i zakończył się po 23, czyli 50 minut później niż odcinki półfinałowe. Podobną widownię miał odcinek z 14 marca – 1,06 mln.

Dla porównania, w marcu 2025 roku Polsat notował średnio 7,1 proc. udziału w 4+ i 7,59 w komercyjnej 16-59, a w kwietniu odpowiednio 6,76 proc. i 7,48 proc. (te dane uwzględniają widownię poza domem).

Jesienią 2024 roku w tym pasmie nadawano show "Twoja twarz brzmi znajomo". Cały sezon śledziło średnio 1,21 mln widzów (kolejny pojawi się jesienią 2025 roku).

Czytaj też: Maciej Rock, Krzysztof Ibisz i Agnieszka Hyży wśród prowadzących Polsat Hit Festiwal

Program "Must be the music" powrócił po dziewięciu latach nieobecności. Nową edycję prowadzili Maciej Rock, Adam Zdrójkowski i Patricia Kazadi. W jury zasiadali: raper Miłosz "Miuosh" Borycki, piosenkarze Dawid Kwiatkowski i Sebastian Karpiel-Bułecka oraz wokalistka Natalia Szroeder. Trwa już casting do kolejnej edycji. Według regulaminu emisja planowana jest na wiosnę 2026 roku.

Zwycięzcami 12. sezonu programu został duet Alien x Majtis.

Dane: Nielsen Media

Czytaj też: Konkurs Eurowizji z Justyną Steczkowską oglądało w TVP średnio niemal 4 mln widzów

(MNIE, 24.05.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.