Warner Bros. Discovery zmniejszył stratę

Warner Bros. Discovery najlepiej poradził sobie w sektorze streamingowym
W pierwszym kwartale 2025 roku przychody koncernu Warner Bros. Discovery spadły w porównaniu do tego samego okresu 2024 roku o 10 proc., do 8,98 mld dol. Strata netto rok do roku zmniejszyła się jednak z 966 mln do 453 mln dol.
Przychody studia filmowego Warner Bros. w ujęciu rok do roku spadły o 18 proc. do 2,31 mld dol. Segment sieci telewizyjnych obejmujący m.in. CNN, Discovery Channel czy Animal Planet, a także TVN obniżył przychody o 7 proc. do 4,7 mld dol. Natomiast przychody z reklam zmniejszyły się o 12 proc.
Lepsze wyniki koncern zanotował w działalności streamingowej (głównie Max i Discovery). W porównaniu do poprzedniego kwartału należące do niego platformy streamingowe zdobyły 3,1 mln subskrypcji i mają ich łącznie 122,3 mln. Przychody ze streamingu wzrosły o 8 proc. do 2,65 mld dol.
Czytaj też: Marek Wałkuski ma kontrakt w Waszyngtonie do połowy roku. "Będę rozmawiał z firmą"
(MAC, 09.05.2025)
