Właściciele radia Tok FM podzielą się zyskiem  |  Przetarg mediowy PKO BP  |  Agencja MediaSpurs reprezentuje kanały  |  Spółka EM Cast  |  Widownia programu "Rosół polski" w TVP 2  |  Zdjęcia do kolejnego sezonu "The Office PL"  |  Radio Eska Suwałki  |  Serwisy sportowe ze spadkami  |  "Strefa Biznesu"  |  Cisza wyborcza archaiczna, ale potrzebna  |  Assembly Digital Commerce łączy  |  Przejście z Havas Creative Network do Change Serviceplan  |  Nowy klient 38Content Communication  |  Valkea Media i agencja Ro dołączają  |  YouTube będzie transmitować bezpłatnie mecze NFL  |  Wielka Brytania zezwoli zagranicznym inwestorom na posiadanie do 15 proc. udziałów w gazetach  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Właściciele radia Tok FM podzielą się zyskiem  |  Przetarg mediowy PKO BP  |  Agencja MediaSpurs reprezentuje kanały  |  Spółka EM Cast  |  Widownia programu "Rosół polski" w TVP 2  |  Zdjęcia do kolejnego sezonu "The Office PL"  |  Radio Eska Suwałki  |  Serwisy sportowe ze spadkami  |  "Strefa Biznesu"  |  Cisza wyborcza archaiczna, ale potrzebna  |  Assembly Digital Commerce łączy  |  Przejście z Havas Creative Network do Change Serviceplan  |  Nowy klient 38Content Communication  |  Valkea Media i agencja Ro dołączają  |  YouTube będzie transmitować bezpłatnie mecze NFL  |  Wielka Brytania zezwoli zagranicznym inwestorom na posiadanie do 15 proc. udziałów w gazetach  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Właściciele radia Tok FM podzielą się zyskiem  |  Przetarg mediowy PKO BP  |  Agencja MediaSpurs reprezentuje kanały  |  Spółka EM Cast  |  Widownia programu "Rosół polski" w TVP 2  |  Zdjęcia do kolejnego sezonu "The Office PL"  |  Radio Eska Suwałki  |  Serwisy sportowe ze spadkami  |  "Strefa Biznesu"  |  Cisza wyborcza archaiczna, ale potrzebna  |  Assembly Digital Commerce łączy  |  Przejście z Havas Creative Network do Change Serviceplan  |  Nowy klient 38Content Communication  |  Valkea Media i agencja Ro dołączają  |  YouTube będzie transmitować bezpłatnie mecze NFL  |  Wielka Brytania zezwoli zagranicznym inwestorom na posiadanie do 15 proc. udziałów w gazetach  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 08, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Michał Sławiński strategy & social media directorem w Artegence

Michał Sławiński jest pomysłodawcą Czwartków Social Media – cyklicznych, odbywających się od 14 lat spotkań dla osób związanych z mediami społecznościowymi. (fot.materiały prasowe)

Stanowisko strategy & social media director w Artegence objął Michał Sławiński.

Sławiński ostatnio przez ponad dwa lat pracował w Molecular Creative jako senior strategist. Poprzednio to samo stanowisko zajmował w McCann Poland. Przez cztery lata - jako social media innovation director - rozwijał projekty w K2 Internet. Zarządzał też działaniami social mediów w agencjach EVO i The Digitals, a także Freundschaft The Digitals.

Jest pomysłodawcą Czwartków Social Media – cyklicznych, odbywających się od 14 lat spotkań dla osób związanych z mediami społecznościowymi, które co miesiąc odbywają się w ponad 15 polskich miastach. Od 2022 roku prowadzi podcast "Stacja Dywagacja", w którym wraz z Michałem Plichtą dyskutują o nauce, społeczeństwie i ciekawych zjawiskach.

Budował strategie marketingowe dla marek: AXA, Burger King, Carrefour, CD Project, Disney, H&M, Heineken, Hyundai, Intel, Netflix i innych.

Ponadto do zespołu Artegence dołączył w ostatnich miesiącach Łukasz Zarębski, który pełni funkcję operations directora. Odpowiada za usprawnianie działania firmy, pilnuje też procesów i organizuje pracę wszystkich zespołów. Wcześniej Zarębski pracował m.in. w agencjach Cut The Mustard i Ekstrakt.studio. Współpracował z takimi markami jak: H&M, Lavazza, Coca-Cola, Tyskie, Reebok czy Klarna.

(AMS, 08.05.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.