Michał Sławiński strategy & social media directorem w Artegence

Michał Sławiński jest pomysłodawcą Czwartków Social Media – cyklicznych, odbywających się od 14 lat spotkań dla osób związanych z mediami społecznościowymi. (fot.materiały prasowe)
Stanowisko strategy & social media director w Artegence objął Michał Sławiński.
Sławiński ostatnio przez ponad dwa lat pracował w Molecular Creative jako senior strategist. Poprzednio to samo stanowisko zajmował w McCann Poland. Przez cztery lata - jako social media innovation director - rozwijał projekty w K2 Internet. Zarządzał też działaniami social mediów w agencjach EVO i The Digitals, a także Freundschaft The Digitals.
Jest pomysłodawcą Czwartków Social Media – cyklicznych, odbywających się od 14 lat spotkań dla osób związanych z mediami społecznościowymi, które co miesiąc odbywają się w ponad 15 polskich miastach. Od 2022 roku prowadzi podcast "Stacja Dywagacja", w którym wraz z Michałem Plichtą dyskutują o nauce, społeczeństwie i ciekawych zjawiskach.
Budował strategie marketingowe dla marek: AXA, Burger King, Carrefour, CD Project, Disney, H&M, Heineken, Hyundai, Intel, Netflix i innych.
Ponadto do zespołu Artegence dołączył w ostatnich miesiącach Łukasz Zarębski, który pełni funkcję operations directora. Odpowiada za usprawnianie działania firmy, pilnuje też procesów i organizuje pracę wszystkich zespołów. Wcześniej Zarębski pracował m.in. w agencjach Cut The Mustard i Ekstrakt.studio. Współpracował z takimi markami jak: H&M, Lavazza, Coca-Cola, Tyskie, Reebok czy Klarna.
(AMS, 08.05.2025)
