Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 07, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Operator Inea włączył do oferty serwis streamingowy Canal+

Dostęp do serwisu mogą otrzymać zarówno nowi, jak i obecni klienci Inea (fot. materiały prasowe)

Ogólnopolski operator kablowy Inea zaczął oferować dostęp do serwisu streamingowego Canal+ (wcześniej jako Canal+ Online).

Dostęp do serwisu mogą otrzymać zarówno nowi, jak i obecni klienci Inea. Nowi abonenci mogą go dobrać do usługi internetu i telewizji, a obecni – zamówić dostęp przez infolinię lub aplikację Inea. W obu przypadkach serwis jest częścią pakietów z kanałami Canal+, np. Canal+ Super Sport za 65 zł miesięcznie.

Czytaj też: Telewizja Polska przekierowuje użytkowników TVP Stream do TVP VOD

Klienci, którzy kupili pakiet Canal+ przed wprowadzeniem serwisu do oferty Inea, też uzyskają do niego dostęp w ramach swojego pakietu. Otrzymają e-mail z linkiem aktywacyjnym koniecznym do założenia konta w serwisie Canal+.

"W Inea nieustannie dążymy do tego, aby dostarczać naszym klientom usługi na najwyższym poziomie, odpowiadające na ich zmieniające się potrzeby i oczekiwania. Wprowadzenie serwisu streamingowego Canal+ do naszej oferty to kolejny krok w realizacji tej strategii" - stwierdził w komunikacie Maciej Piechociński, prezes Inea.

"To (...) kolejny krok w realizacji naszej strategii rozwoju dystrybucji cyfrowej i wzmacniania obecności na rynku usług streamingowych, odpowiadający na rosnące potrzeby współczesnych odbiorców" - skomentował Artur Przybysz, wiceprezes ds. sprzedaży w Canal+.

W konkurencyjnej Vectrze serwis streamingowy Canal+ jest dostępny od 2023 roku.

Inea ma w zasięgu 3,5 miliona gospodarstw domowych.

Czytaj też: ATM Grupa liczy na odszkodowanie w sporze sądowym z KRRiT. Bez decyzji ws. emisji

(MNIE, 07.05.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.