Nowości w promocji miast
29.03.2007, 08:20
W tym roku promocja miast nabierze tempa – uważa Mateusz Zmyślony, dyrektor kreatywny agencji Eskadra Market Place, który wczoraj poprowadził wykład "Nowe trendy w promocji miast" na konferencji poświęconej promocji miast i regionów. Konferencja towarzyszyła międzynarodowym targom artykułów i usług reklamowych Euro-Reklama Outdoor Expo w Poznaniu.
- W Polsce cokolwiek wydarzy się w dziedzinie marketingu miast, będzie nowym trendem. Bo faktycznie żyjemy na marketingowej pustyni – zauważył Zmyślony. - Naszym celem było przedstawienie samorządowcom narzędzi marketingu, PR oraz propozycji firm outdoorowych, które mogą być wykorzystane w kreowaniu wizerunku miast – mówi Marta Gojżewska, specjalistka ds. promocji Międzynarodowych Targów Poznańskich SA, organizatora imprezy(PS, 29.03.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










