Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 25, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sergii Makarchuk dołącza do zespołu polskiego oddziału Aleph

Sergii Makarchuk przez ostatnie 10 lat pracował w Arteria G Partner (fot. materiały prasowe)

Do zespołu Aleph Group w Warszawie dołącza Sergii Makarchuk, który obejmuje stanowisko client solutions managera i współpracować będzie z klientami przy kampaniach Microsoft Ads.

Jego rolą będzie wspieranie klientów w maksymalizacji efektywności ich kampanii reklamowych i dostarczanie rozwiązań zwiększających ROI. Zajmować się będzie m.in. analizą danych, optymalizacją strategii i doradztwem w zakresie wykorzystania narzędzi Microsoft Ads.

Makarchuk podlegać będzie Marcinowi Gucie, client partner sales lead, który jest odpowiedzialny za biznesowy rozwój rozwiązań Microsoft Advertising na rynku polskim.

Sergii Makarchuk przez ostatnie 10 lat pracował w Arteria G Partner, początkowo jako starszy specjalista ds. rozwoju agencji (2014-2019), a potem jako Google Ads campaign strategist.

Czytaj też: Teleturniej "The Floor" trafi do prime time TVN. Premiera 20 maja

(AMS, 25.04.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.