Łukasz Pytlewski został data analytics director w zespole Yotta

Łukasz Pytlewski dotychczas pracował jako data analytics manager (fot. materiały prasowe)
Łukasz Pytlewski objął stanowisko data analytics directora w agencji analityczno-wdrożeniowej Yotta, należącej do Publicis Groupe. Jego zadaniem jest kierowanie projektami analitycznymi, które wspierają decyzje biznesowe klientów, rozwijają zarządzanie danymi i pomagają optymalizować strategie marketingowe.
Łukasz Pytlewski będzie raportować do Anny Sakowicz, general manager Yotta, chief data & analytics officer Publicis Groupe. Nowy szef zespołu data analytics ma ponad 20-letnie doświadczenie w rozwijaniu i wdrażaniu produktów analitycznych i technologicznych, a także w tworzeniu procesów zarządzania danymi.
Pytlewski pracuje w Yotta od trzech miesięcy, dotychczas jako data analytics manager. Wcześniej zdobywał doświadczenie w agencjach MediaCom, MEC, Wavemaker, GroupM oraz Proci.cloud, gdzie zajmował stanowisko head of data and analytics.
Wcześniej koordynował projekty analityczne dla największych marketerów, takich jak IKEA, Leroy Merlin, Kompania Piwowarska, Danone, Procter & Gamble.
Kluczowym obszarem rozwoju oferty agencji Yotta jest Marketing Mix Modelling (MMM) z naciskiem na automatyzację procesów, co pozwala dostarczać szybsze i bardziej dostępne rekomendacje.
(KAP, 24.04.2025)
