Filmowcy porozumieli się co do zasad pracy  |  Rozstrzygnięcie przetargu Velvet Care, który trwał prawie rok  |  Co OpenAI ogłosiło w Krakowie  |  TVP 2 kontynuuje  |  Widownia serialu "Krew z krwi" z Kuleszą  |  TVP ABC liderem  |  Serial "Breslau" trafi do Disney+  |  Pensja prezydenta do wygrania w nowej zabawie  |  Republika zyskuje widzów dzięki kampanii  |  Bank Gospodarstwa Krajowego rozstrzygnął  |  Mediahub  |  Havas Market współpracuje  |  Pasibus wprowadza nowy branding  |  Wiceprezes ds. produktu Yahoo News  |  OpenAI pozostanie organizacją non-profit  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Filmowcy porozumieli się co do zasad pracy  |  Rozstrzygnięcie przetargu Velvet Care, który trwał prawie rok  |  Co OpenAI ogłosiło w Krakowie  |  TVP 2 kontynuuje  |  Widownia serialu "Krew z krwi" z Kuleszą  |  TVP ABC liderem  |  Serial "Breslau" trafi do Disney+  |  Pensja prezydenta do wygrania w nowej zabawie  |  Republika zyskuje widzów dzięki kampanii  |  Bank Gospodarstwa Krajowego rozstrzygnął  |  Mediahub  |  Havas Market współpracuje  |  Pasibus wprowadza nowy branding  |  Wiceprezes ds. produktu Yahoo News  |  OpenAI pozostanie organizacją non-profit  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Filmowcy porozumieli się co do zasad pracy  |  Rozstrzygnięcie przetargu Velvet Care, który trwał prawie rok  |  Co OpenAI ogłosiło w Krakowie  |  TVP 2 kontynuuje  |  Widownia serialu "Krew z krwi" z Kuleszą  |  TVP ABC liderem  |  Serial "Breslau" trafi do Disney+  |  Pensja prezydenta do wygrania w nowej zabawie  |  Republika zyskuje widzów dzięki kampanii  |  Bank Gospodarstwa Krajowego rozstrzygnął  |  Mediahub  |  Havas Market współpracuje  |  Pasibus wprowadza nowy branding  |  Wiceprezes ds. produktu Yahoo News  |  OpenAI pozostanie organizacją non-profit  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 20, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Producent "Kuchennych rewolucji" i "Naszego nowego domu" zwiększył przychody

Firma produkuje m.in. "Nasz nowy dom" (fot. materiały prasowe)

Constantin Entertainment Polska, producent m.in. "Kuchennych rewolucji" TVN i "Naszego nowego domu" Polsatu, w 2024 roku zanotował 8,8 mln zł zysku netto przy 117 mln zł przychodów ze sprzedaży.

Ze sprawozdania złożonego w Krajowym Rejestrze Sądowym wynika, że przychody firmy producenckiej ze sprzedaży w porównaniu z 2023 rokiem wzrosły o 19,4 proc. Sprzedaż programów telewizyjnych przyniosła 102,4 mln zł, czyli o 17,7 proc. więcej niż rok wcześniej.

Czytaj też: TVN przenosi teleturniej "Milionerzy" z dni powszednich na weekendy

Koszty działalności operacyjnej były wyższe o 18,8 proc. i wyniosły 107,1 mln zł. Usługi obce pochłonęły 67,6 mln zł (wzrost o 21,3 proc.). Na wynagrodzenia przeznaczono 29,8 mln zł (wzrost o 13 proc.). Spółka nie zatrudnia pracowników na umowy o pracę. Wszyscy pracownicy byli zatrudnieni na podstawie umów cywilno-prawnych, ale nie podano, ilu ich jest.

Zysk netto Constantin Entertainment Polska wzrósł o 2,6 proc. – do 8,8 mln zł. Całość zysku trafi na wpłatę dywidendy dla właściciela, czyli niemieckiego Constantin Entertainment GmbH.

Constantin Entertainment Polska produkuje m.in. programy "Kuchenne rewolucje" (dla TVN), "Nasz nowy dom" i "Farmę" (dla Polsatu) oraz "LOL: kto się śmieje ostatni" (dla Prime Video Amazon).

Czytaj też: Polsat Film 2, Polsat Reality i Polsat X od maja z szerszą dystrybucją i reklamami

(MNIE, 20.04.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.