Serwisy dla kobiet Wirtualnej Polski pozostają liderem segmentu. Mediapanel

Wyniki za marzec 2025 roku (screen: Mediapanel)
W marcu pond 50 proc. użytkowników zyskał należący do Interii serwis Styl.pl. Liderem w segmencie serwisów dla kobiet pozostaje Wirtualna Polska.
Według danych Mediapanelu za marzec 2025 roku serwisy dla kobiet należące do WP miały 6,94 mln realnych użytkowników (w porównaniu do lutego wzrost o 0,7 proc.). Od stycznia 2025 roku WP nie podlega już audytowi.
Na drugim miejscu w tej kategorii był Onet – 5,99 mln (wzrost o 6,9 proc.), a na trzecim Interia – 4,95 mln (wzrost o 1,5 proc.).
Dalej były:
- Gazeta.pl (Agora) – z 3,14 mln (wzrost o 0,1 proc.),
- Polki.pl (Burda Media Polska) – 2,86 mln (wzrost o 11,8 proc.),
- Ofeminin (RASP) – 2,56 mln (wzrost o 12,6 proc.),
- Kobieta.pl (Burda Media Polska) – 1,78 mln (wzrost o 14,7 proc.),
- Styl.pl (Interia) – 1,72 mln (wzrost o 51,3 proc.),
- Viva.pl (Burda Media Polska) – 1,44 mln (spadek o 3,4 proc.),
- Zwierciadło.pl – 1,39 mln (spadek o 6,5 proc.).
(PAR, 21.04.2025)
