Zmiany w tygodniku "Polityka"  |  Zakaz fotografowania obiektów strategicznych utrudni pracę  |  Oglądalność "Magazynu Ekspresu Reporterów" w TVP 2  |  Frisco.pl wybiera agencję  |  Udział telewizji kablowej w oglądalności na telewizorach  |  Wyniki nowego programu TVN z Joanną Koroniewską  |  Crime+Investigation Polsat rozszerza obecność  |  Nadawca radia Konin FM  |  Reportaże Radia Lublin  |  Przychody reklamowe dzienników ogólnopolskich  |  Miesięcznik "Glamour" podrożał  |  Wydawca serwisów Meczyki.pl i Telepolis.pl  |  Polska Izba Książki powołała zespół  |  Agencja Dziadek do Orzechów  |  Przetarg reklamowy firmy Yes  |  Aplan Media wygrywa  |  Awans w Value Media  |  Quality Public Relations obsługuje markę  |  Zespół Publicis Groupe Polska  |  Przewodniczący rady dyrektorów Netflixa  |  Włochy i USA sprzeciwiają się europejskim podatkom cyfrowym dla big techów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 55 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w tygodniku "Polityka"  |  Zakaz fotografowania obiektów strategicznych utrudni pracę  |  Oglądalność "Magazynu Ekspresu Reporterów" w TVP 2  |  Frisco.pl wybiera agencję  |  Udział telewizji kablowej w oglądalności na telewizorach  |  Wyniki nowego programu TVN z Joanną Koroniewską  |  Crime+Investigation Polsat rozszerza obecność  |  Nadawca radia Konin FM  |  Reportaże Radia Lublin  |  Przychody reklamowe dzienników ogólnopolskich  |  Miesięcznik "Glamour" podrożał  |  Wydawca serwisów Meczyki.pl i Telepolis.pl  |  Polska Izba Książki powołała zespół  |  Agencja Dziadek do Orzechów  |  Przetarg reklamowy firmy Yes  |  Aplan Media wygrywa  |  Awans w Value Media  |  Quality Public Relations obsługuje markę  |  Zespół Publicis Groupe Polska  |  Przewodniczący rady dyrektorów Netflixa  |  Włochy i USA sprzeciwiają się europejskim podatkom cyfrowym dla big techów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 55 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w tygodniku "Polityka"  |  Zakaz fotografowania obiektów strategicznych utrudni pracę  |  Oglądalność "Magazynu Ekspresu Reporterów" w TVP 2  |  Frisco.pl wybiera agencję  |  Udział telewizji kablowej w oglądalności na telewizorach  |  Wyniki nowego programu TVN z Joanną Koroniewską  |  Crime+Investigation Polsat rozszerza obecność  |  Nadawca radia Konin FM  |  Reportaże Radia Lublin  |  Przychody reklamowe dzienników ogólnopolskich  |  Miesięcznik "Glamour" podrożał  |  Wydawca serwisów Meczyki.pl i Telepolis.pl  |  Polska Izba Książki powołała zespół  |  Agencja Dziadek do Orzechów  |  Przetarg reklamowy firmy Yes  |  Aplan Media wygrywa  |  Awans w Value Media  |  Quality Public Relations obsługuje markę  |  Zespół Publicis Groupe Polska  |  Przewodniczący rady dyrektorów Netflixa  |  Włochy i USA sprzeciwiają się europejskim podatkom cyfrowym dla big techów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 55 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: radio

Dział: RADIO

Dodano: Kwiecień 15, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W grupie słuchaczy 50+ wyniki poprawiły RMF FM, Radio Zet i Eska. Badanie Radio Track

W grupie słuchaczy 50-75 lat udział RMF FM wzrósł z 25,5 proc. do 28 proc. (fot. Pexels.com)

Wśród osób powyżej 50. roku życia radiową Jedynkę pod względem słuchalności wyprzedziły regionalne rozgłośnie publiczne.

Z badania Radio Track – realizowanego przez Kantar i Adres:Media – wynika, że w pierwszym kwartale 2025 roku w grupie słuchaczy 50-75 lat liderem był RMF FM, który zanotował 28 proc. udziału w czasie słuchania, co oznacza wzrost z 25,5 proc. w pierwszym kwartale 2024 roku. Słuchalność konkurencyjnego Radia Zet wzrosła nieznacznie – z 15,9 proc. do 16 proc.

Czytaj też: Sąd nakazał przywrócić do pracy dziennikarza zwolnionego z Radia Poznań

Regionalne rozgłośnie publiczne zrzeszone w Audytorium 17 uzyskały 6,9 proc. udziału wobec 6,8 proc. rok wcześniej. Za nimi uplasował się Program I Polskiego Radia, który zanotował spadek z 8,1 proc. do 6,7 proc.

Radio Maryja w grupie 50-75 lat miało 3,5 proc. udziału w czasie słuchania (wzrost z 3,3 proc.), Radio Złote Przeboje – 3,3 proc. (wzrost z 3,1 proc.), Radio Eska – 3,1 proc. (wzrost z 2,5 proc.), Program III Polskiego Radia – 3 proc. (3 proc. też rok temu), Tok FM – 2,9 proc. (spadek z 4,6 proc.), a zamykające pierwszą dziesiątkę Radio Plus – 2,7 proc. (spadek z 2,9 proc.).

Czytaj też: Konsekwentna Zetka. Radio Zet zyskuje słuchaczy, ale do lidera wciąż daleko

(KOZ, 15.04.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.