Media Context zrealizował kampanię dla Amplifon

Strategię mediową, planowanie i zakup mediów zrealizowała agencja mediowa Media Context (fot. materiały prasowe)
Firma Amplifon, sprzedająca aparaty słuchowe, przeprowadziła kampanię informacyjną w trzech województwach.
W ramach Miesiąca Dobrego Słuchu oraz Światowego Dnia Słuchu przypadającego na 4 marca, marka uruchomiła kampanię informacyjną promującą placówki zlokalizowane w województwach: dolnośląskim, kujawsko-pomorskim oraz zachodniopomorskim.
Działania miały na celu nie tylko zwiększenie rozpoznawalności punktów, lecz także zachęcenie mieszkańców do wykonania bezpłatnego testu słuchu online oraz odwiedzenia najbliższego gabinetu w celu skonsultowania wyników z wykwalifikowanym specjalistą.
Strategię mediową, planowanie i zakup mediów zrealizowała agencja mediowa Media Context.
Amplifon ma ponad 100 gabinetów na terenie całego kraju, a globalnie działa w ponad 11 tys. lokalizacjach w 26 krajach na pięciu kontynentach.
(KOZ, 14.04.2025)
