Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 14, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Media Context zrealizował kampanię dla Amplifon

Strategię mediową, planowanie i zakup mediów zrealizowała agencja mediowa Media Context (fot. materiały prasowe)

Firma Amplifon, sprzedająca aparaty słuchowe, przeprowadziła kampanię informacyjną w trzech województwach.

W ramach Miesiąca Dobrego Słuchu oraz Światowego Dnia Słuchu przypadającego na 4 marca, marka uruchomiła kampanię informacyjną promującą placówki zlokalizowane w województwach: dolnośląskim, kujawsko-pomorskim oraz zachodniopomorskim.

Działania miały na celu nie tylko zwiększenie rozpoznawalności punktów, lecz także zachęcenie mieszkańców do wykonania bezpłatnego testu słuchu online oraz odwiedzenia najbliższego gabinetu w celu skonsultowania wyników z wykwalifikowanym specjalistą.

Strategię mediową, planowanie i zakup mediów zrealizowała agencja mediowa Media Context.

Amplifon ma ponad 100 gabinetów na terenie całego kraju, a globalnie działa w ponad 11 tys. lokalizacjach w 26 krajach na pięciu kontynentach.

(KOZ, 14.04.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.