Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 11, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rusza internetowy kanał TVP poświęcony wyłącznie serialowi "Na dobre i na złe"

Kanał będzie poświęcony serialowi "Na dobre i na złe", który w 2024 roku obchodził 25. urodziny (fot. materiały prasowe)

14 kwietnia w serwisie i aplikacji TVP VOD ruszy pierwszy z planowanych na ten rok ok. 20 kanałów FAST Telewizji Polskiej, czyli darmowych stacji internetowych z reklamami.

Kanał będzie poświęcony serialowi "Na dobre i na złe", który w 2024 roku obchodził 25. urodziny.

Historie bohaterów zostaną zaprezentowane w blokach tematycznych i chronologicznych. W porannej ramówce znajdą się odcinki lżejsze i obyczajowe. Po południu i wieczorem pojawią się odcinki dotyczące dylematów moralnych oraz trudnych wyborów głównych postaci. Natomiast na weekendy zaplanowano pasma z odcinkami przedstawiającymi skomplikowane przypadki medyczne i mroczne historie ze szpitalnych sal.

Czytaj też: Wyniki oglądalności "Kwiatków polskich" Kasi i Markowskiego w TVP Info

Z kolei w pasmie "Początek historii" zostanie zaprezentowanych 500 pierwszych archiwalnych odcinków "Na dobre i na złe", niepublikowanych dotąd w bibliotece TVP VOD. Blok będzie emitowany w pasmie porannym i powtórkowym po południu oraz w weekendy.

Kanał będzie dostępny tylko na terytorium Polski.

20 kanałów FAST ma Player od TVN Warner Bros. Discovery. 20 kanałów tego typu chce uruchomić również Grupa Polsat Plus. Nie będą one jednak darmowe, ale dostępne przy najtańszym pakiecie Polsat Box Go.

(MNIE, 11.04.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.