Mediapanel: Grupy Allegro, Polsat-Interia i RASP liderami w marcu

Wśród polskich grup w internecie najlepiej w marcu radziły sobie Allegro, Polsat-Interia i RASP (screen: Mediapanel)
W marcu 2025 roku liderami polskiego internetu pod względem liczby realnych użytkowników pozostają Grupa Google i Grupa Meta Platforms. Obie platformy zanotowały niewielki wzrost liczby użytkowników w porównaniu do lutego. Wśród polskich grup pierwsze trzy miejsca zajęły Grupa Allegro, Grupa Polsat Interia i Grupa RASP.
Grupa Allegro przyciągnęła w marcu 21,77 mln realnych użytkowników, notując wzrost w porównaniu do lutego o 0,35 proc. Druga w zestawieniu Grupa Polsat-Interia z 21,19 mln RU zyskała 2,12 proc. Na trzecim miejscu znalazła się Grupa RASP z 20,90 mln RU (wzrost o 1,18 proc.).
W pierwszej dziesiątce znalazły się też Grupa Wirtualna Polska (19,50 mln RU, spadek o 0,07 proc.), Grupa WhatsApp (18,51 mln RU, wzrost o 1,39 proc.), Grupa Whaleco - właściciel Temu (18,11 mln RU, wzrost o 2,19 proc.), Grupa OLX (17,15 mln RU, wzrost o 1,35 proc.) i Grupa Agora (16,82 mln. RU, wzrost o 0,58 proc.).
Czytaj też: Wyniki oglądalności "Kwiatków polskich" Kasi i Markowskiego w TVP Info
W drugiej dziesiątce znalazły się cztery grupy medialne: na 13. miejscu Polska Press Grupa (15,39 mln RU, wzrost o 4,62 proc.), na 18. Grupa TVN WBD (12,66 mln RU, wzrost o 2,39 proc.) i na kolejnych dwóch miejscach: Grupa ZPR Media (12,14 mln RU, spadek o 1,19 proc.) oraz Grupa DGP Infor (12,02 mln RU, spadek o 0,52 proc.).
(PAR, 10.04.2025)
