Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Kwiecień 10, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tygodniki opinii przygotowują wydania świąteczne. Niektóre będą droższe

W przypadku niektórych tytułów świąteczne numery będą dostępne w sprzedaży o dzień dłużej (fot. kconcha/Pixabay)

Redakcje tygodników opinii przygotowują wydania na Wielkanoc. W przypadku niektórych tytułów świąteczne numery będą w sprzedaży o dzień dłużej. Niektóre też podnoszą ceny egzemplarzowe.

W sprzedaży wyjątkowo do poniedziałku 21 kwietnia włącznie dostępne będą wydania tygodników "Newsweek Polska", "Sieci" i "Do Rzeczy", które trafią na rynek w poniedziałek 14 kwietnia.

Jak przekazała nam Agnieszka Skrzypek-Makowska, zastępczyni dyrektora komunikacji korporacyjnej Ringier Axel Springer Polska, wielkanocne wydanie "Newsweeka Polska" o większej objętości niż zazwyczaj będzie kosztowało 16 zł. Standardowa cena okładkowa tego tygodnika jest o 3,10 zł niższa.

Czytaj też: Debata wyborcza Republiki bez Rafała Trzaskowskiego i Magdaleny Biejat

Jak poinformował nas Jacek Karnowski, naczelny tygodnika "Sieci", również ten tytuł szykuje obszerniejsze wydanie z magazynem świątecznym. Numer będzie kosztował 13,90 zł i będzie droższy o 1 zł niż cena regularna.

Podnoszenia ceny wydania świątecznego nie planuje natomiast redakcja "Do Rzeczy".

Ukazujące się tradycyjnie w środy "Polityka" i "Tygodnik Powszechny" trzymają się swojego standardowego cyklu wydawniczego. Ich wydania wielkanocne pojawią się na rynku 16 kwietnia.

Jak zaznacza Anita Brzostowska, zastępczyni dyrektora pionu wydawniczego tygodnika "Polityka", wydanie o objętości 124 stron trafi do sprzedaży w standardowej cenie – 13,90 zł.

Redakcja "Tygodnika Powszechnego" szykuje wydanie wielkanocne w cenie 16 zł - to o 1 zł więcej niż standardowe wydanie. - TP 16/2025 to w numeracji numer pojedynczy, ale ma zdecydowanie więcej stron niż każde podstawowe wydanie i jest niezwykle odświętny, zarówno pod kątem treści, jak i złotej okładki - przekazała Ewelina Burda, zastępczyni redaktora naczelnego "TP". Cyfrowe świąteczne wydanie "TP" ma być dostępne we wtorek.

Od redakcji "Gazety Polskiej" nie otrzymaliśmy odpowiedzi w sprawie jej planów wydawniczych na Wielkanoc.

(MZD, 10.04.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.