Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Kwiecień 10, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Słuchalność RMF FM powyżej 30 proc. Udział Jedynki spadł poniżej 4 proc.

Słuchalność RMF FM wzrosła z 29,1 proc. do 30,1 proc., a Radia Zet z 14,6 proc. do 14,7 proc. (fot. Olena Bohovyk/Unsplash.com)

W pierwszym kwartale 2025 roku lider słuchalności - RMF FM - przekroczył 30 proc. udziału w czasie słuchania. Spadki zanotowały m.in. radiowa Jedynka i Tok FM.

Z badania Radio Track realizowanego przez Kantar i Adres:Media wynika, że RMF FM (Grupa RMF) osiągnął 30,1 proc. udziału w czasie słuchania wobec 29,1 proc. w pierwszym kwartale 2024 roku.

Słuchalność Radia Zet (Grupa Eurozet) wzrosła z 14,6 proc. do 14,7 proc., a Programu I Polskiego Radia spadła z 4,7 proc. do 3,9 proc.

Udział Programu III wyniósł 2,4 proc. (wzrost z 2,3 proc.), Programu II - 0,5 proc. (spadek z 0,6 proc.), a Polskiego Radia 24 - 0,4 proc. (spadek z 0,5 proc.). Radio Maryja poprawiło wynik z 2,2 proc. do 2,4 proc.

Czytaj też: Debata wyborcza Republiki bez Rafała Trzaskowskiego i Magdaleny Biejat

Wśród rozgłośni ponadregionalnych prowadziło Radio Vox FM (Grupa ZPR Media), które zwiększyło udział z 3,1 proc. do 3,2 proc. Słuchalność Antyradia (Grupa Eurozet) spadła z 2,5 proc. do 2,3 proc., a Tok FM (Grupa Eurozet) - z 3,1 proc. do 2 proc.

RMF Classic (Grupa RMF) miał 1,6 proc. (wzrost z 1,5 proc.), Radio Wnet - 0,6 proc. (0,6 proc. rok wcześniej), Eska Rock (Grupa ZPR Media) - 0,5 proc. (rok temu Muzo.fm - 0,4 proc.).

Najchętniej słuchana sieć - Radio Eska (Grupa ZPR Media) - zanotowała wzrost z 7 proc. do 7,2 proc. Wyniki poprawiły też: regionalne rozgłośnie publiczne zrzeszone w Audytorium 17 - z 4,5 proc. do 4,9 proc., RMF Maxx (Grupa RMF) - z 3,3 proc. do 3,6 proc., Radio Plus (Grupa Eurozet, Grupa ZPR Media) - z 1,9 proc. do 2,2 proc., Radio Pogoda (Grupa Eurozet) - z 1,1 proc. do 1,2 proc., Eska2 (Grupa ZPR Media) - z 0,9 proc. do 1,1 proc. oraz Chillizet (Grupa Eurozet) - z 0,2 proc. do 0,3 proc.

Z kolei udział Radia Złote Przeboje (Grupa Eurozet) to 2,7 proc. (spadek z 2,8 proc.), Meloradia (Grupa Eurozet) - 0,8 proc. (spadek z 1,2 proc.), a Rock Radia (Grupa Eurozet) - 0,5 proc. (0,5 proc. rok wcześniej).

(KOZ, 10.04.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.