Pasmo emisji serialu TVP 2 "Na sygnale"  |  PARP poszukuje agencji  |  Polsat poszerzy ofertę kanałów sportowych  |  Właściciel Cda.pl z zyskiem w pierwszym półroczu  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Wzrósł rynek reklamy wideo  |  Ranking serwisów w kategorii biznes, finanse, prawo  |  Group One inwestuje  |  Hybrid Polska ma nowe narzędzie  |  Lunapark collective  |  Ile kosztuje Eneę sponsorowanie Radomiaka Radom?  |  Development director w Kantar Polska  |  Komunikacja w Polskim Związku Narciarskim  |  Papaya Films z 10 wyróżnieniami  |  HBO Max nawiązał współpracę z azjatyckim serwisem  |  ESPN i Fox uruchomią w Stanach Zjednoczonych wspólną platformę sportową  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Pasmo emisji serialu TVP 2 "Na sygnale"  |  PARP poszukuje agencji  |  Polsat poszerzy ofertę kanałów sportowych  |  Właściciel Cda.pl z zyskiem w pierwszym półroczu  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Wzrósł rynek reklamy wideo  |  Ranking serwisów w kategorii biznes, finanse, prawo  |  Group One inwestuje  |  Hybrid Polska ma nowe narzędzie  |  Lunapark collective  |  Ile kosztuje Eneę sponsorowanie Radomiaka Radom?  |  Development director w Kantar Polska  |  Komunikacja w Polskim Związku Narciarskim  |  Papaya Films z 10 wyróżnieniami  |  HBO Max nawiązał współpracę z azjatyckim serwisem  |  ESPN i Fox uruchomią w Stanach Zjednoczonych wspólną platformę sportową  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Pasmo emisji serialu TVP 2 "Na sygnale"  |  PARP poszukuje agencji  |  Polsat poszerzy ofertę kanałów sportowych  |  Właściciel Cda.pl z zyskiem w pierwszym półroczu  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Wzrósł rynek reklamy wideo  |  Ranking serwisów w kategorii biznes, finanse, prawo  |  Group One inwestuje  |  Hybrid Polska ma nowe narzędzie  |  Lunapark collective  |  Ile kosztuje Eneę sponsorowanie Radomiaka Radom?  |  Development director w Kantar Polska  |  Komunikacja w Polskim Związku Narciarskim  |  Papaya Films z 10 wyróżnieniami  |  HBO Max nawiązał współpracę z azjatyckim serwisem  |  ESPN i Fox uruchomią w Stanach Zjednoczonych wspólną platformę sportową  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 13, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Yieldbird Agory w 2024 roku niemal podwoił stratę. Sprawozdanie finansowe

Przychody spółki spadły o 40 proc. (screen Yieldbird.com)

Należąca do Agory spółka Yieldbird, zajmująca się reklamą programatyczną, w 2024 roku miała 22,3 mln zł przychodów i 2,4 mln zł straty.

Ze sprawozdania finansowego Grupy Agora wynika, że przychody spółki Yieldbird były o 40 proc. niższe niż w 2023 roku, kiedy wyniosły 37 mln zł. Jej strata wzrosła o 93 proc. z 1,24 mln zł do 2,4 mln zł.

Czytaj też: Zatrudnienie w Grupie Agora spadło w 2024 roku o 200 osób. Zarząd zarobił dwa razy więcej

Dla porównania w 2022 roku spółka wypracowała 343 tys. zł zysku netto, a w 2021 roku – 8 mln zł zysku netto.

Jak informowaliśmy, z zarządu Yieldbird odchodzą Marcin Ekiert i Bartłomiej Chmiel. Pierwszy trafi do rady nadzorczej spółki, drugi jest prezesem spółki Gazeta.pl. W Yieldbird zastąpią ich Joanna Kozłowska, Marcin Hajduk i Karol Jurga.

Czytaj też: Radio Tok FM na około rok opuści biurowiec Agory przy ul. Czerskiej w Warszawie

(KOZ, 13.04.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.