Kulisy zmian w spółce Wyborcza  |  Polskie Radio 24 i redakcja zagraniczna  |  Kanał Zero zatrudnia  |  Wydawnictwo Story House Egmont  |  M.st. Warszawa wybiera agencje  |  Operator kablowy ITV Media  |  Trzeci sezon "Bosacka daje radę"  |  Radio Katowice bez programu regionalnego  |  Radio Kraków rozpoczęło kampanię  |  Spadki sprzedaży wśród miesięczników ogrodniczych  |  Pakiet Viaplay Filmy i Seriale w Megogo  |  Nadawca stołecznego Radia Kolor  |  Prezeska Stowarzyszenia Pisarzy Polskich  |  More Bananas rozpoczęła współpracę  |  Owen Wilson ambasadorem Wolt  |  Grono klientów agencji More  |  Opus B i Grupa Freundschaft  |  Aleph i Superbet poszerzają współpracę  |  Arun Srinivas szefem Meta Platforms w Indiach  |  Netflix będzie współpracować z Yahoo! w zakresie sprzedaży reklam  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Kulisy zmian w spółce Wyborcza  |  Polskie Radio 24 i redakcja zagraniczna  |  Kanał Zero zatrudnia  |  Wydawnictwo Story House Egmont  |  M.st. Warszawa wybiera agencje  |  Operator kablowy ITV Media  |  Trzeci sezon "Bosacka daje radę"  |  Radio Katowice bez programu regionalnego  |  Radio Kraków rozpoczęło kampanię  |  Spadki sprzedaży wśród miesięczników ogrodniczych  |  Pakiet Viaplay Filmy i Seriale w Megogo  |  Nadawca stołecznego Radia Kolor  |  Prezeska Stowarzyszenia Pisarzy Polskich  |  More Bananas rozpoczęła współpracę  |  Owen Wilson ambasadorem Wolt  |  Grono klientów agencji More  |  Opus B i Grupa Freundschaft  |  Aleph i Superbet poszerzają współpracę  |  Arun Srinivas szefem Meta Platforms w Indiach  |  Netflix będzie współpracować z Yahoo! w zakresie sprzedaży reklam  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Kulisy zmian w spółce Wyborcza  |  Polskie Radio 24 i redakcja zagraniczna  |  Kanał Zero zatrudnia  |  Wydawnictwo Story House Egmont  |  M.st. Warszawa wybiera agencje  |  Operator kablowy ITV Media  |  Trzeci sezon "Bosacka daje radę"  |  Radio Katowice bez programu regionalnego  |  Radio Kraków rozpoczęło kampanię  |  Spadki sprzedaży wśród miesięczników ogrodniczych  |  Pakiet Viaplay Filmy i Seriale w Megogo  |  Nadawca stołecznego Radia Kolor  |  Prezeska Stowarzyszenia Pisarzy Polskich  |  More Bananas rozpoczęła współpracę  |  Owen Wilson ambasadorem Wolt  |  Grono klientów agencji More  |  Opus B i Grupa Freundschaft  |  Aleph i Superbet poszerzają współpracę  |  Arun Srinivas szefem Meta Platforms w Indiach  |  Netflix będzie współpracować z Yahoo! w zakresie sprzedaży reklam  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Kwiecień 04, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

World News Media Congress po raz pierwszy w Polsce

World News Media Congress odbywa się od 1948 roku (fot. materiały prasowe)

Na początku maja w Krakowie odbędzie się World News Media Congress.

Kongres jest inicjatywą organizacji WAN-IFRA zrzeszającej 3 tys. wydawców, firm związanych z mediami oraz 60 stowarzyszeń branżowych ze 120 krajów na świecie. Gospodarzem imprezy organizowanej w dniach 4-6 maja w Centrum Kongresowym ICE w Krakowie jest Grupa Agora.

Podczas World News Media Congress (WNMC), jak co roku, spotkają się liderzy mediów, w tym redaktorzy i dziennikarze, eksperci ds. przychodów cyfrowych, produktów i technologii. Program wydarzenia skupia się na: wolności prasy i dziennikarstwie, zrównoważonym rozwoju mediów i innowacjach. Temat przewodni polskiej edycji kongresu to "Mastering Media's New Playbook", czyli doskonalenie zasad działania współczesnych mediów.

Wśród prelegentów kongresu znajdą się m.in. Marty Baron, były redaktor naczelny "The Washington Post"; Hannah Sarney, dyrektorka ds. produktów redakcyjnych w "Financial Times" i Zach Seward, dyrektor redakcyjny ds. inicjatyw związanych z AI w  "The New York Times".

World News Media Congress – wydarzenie organizowane od 1948 roku - nigdy nie odbyło się w Polsce ani w żadnym z państw Europy Środkowo-Wschodniej.

"Uzasadniając swój wybór, organizatorzy podkreślali, że Polska jest przykładem kraju, w którym niezależne media stawiły opór populizmowi i propagandzie władzy o zapędach autorytarnych" – informuje cytowany w komunikacie prasowym Bartosz Hojka, prezes Agory i członek rady nadzorczej WAN-IFRA.

Udział w kongresie jest płatny. Dla przedstawicieli mediów z Polski organizator przygotował specjalną ofertę (dwa bilety w cenie jednego), z której można skorzystać, używając kodu AGORA25. Rejestracji można dokonywać na stronie WAN-IFRA.

(MZD, 04.04.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.