Widownia "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP 1 zwiększa się z odcinka na odcinek

Nowe odcinki można śledzić co dwa tygodnie, we wtorki o 21.05 (screen: Tvp.pl)
Wiosenny sezon magazynu śledczego "Raport specjalny", tworzonego przez zespół Bianki Mikołajewskiej, ogląda w TVP 1 średnio 230 tys. widzów.
Nowe odcinki można śledzić od 4 marca co dwa tygodnie, we wtorki, o 21.05. Emitując je, Jedynka ma średnio 1,99 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ i 1,41 proc. w komercyjnej 16-59.
Pierwszy odcinek serii przyciągnął średnio 201 tys. widzów (o tym, że Polska stała się w ostatnich latach głównym odbiorcą i dystrybutorem sklejki brzozowej z Rosji), drugi - 236 tys. (o patologicznym układzie w Lasach Państwowych za rządów Prawa i Sprawiedliwości), a trzeci - 253 tys. (o upadku internetowego kantoru Cinkciarz.pl).
Dla porównania, w marcu TVP 1 miała średnio 7,06 proc. udziału w 4+ i 4,74 proc. w komercyjnej 16-59.
Jesienią 2024 roku program po pierwszych trzech odcinkach notował średnio 276 tys. widzów. Był wtedy emitowany co piątek o 22.
W każdym wydaniu "Raportu specjalnego" widzowie mogą zobaczyć reportaż, a następnie dyskusję w studiu z udziałem jego autorów i zaproszonych ekspertów. Prowadzącą program i szefową redakcji jest Bianka Mikołajewska.
Dane: Nielsen Media
(MNIE, 04.04.2025)
