Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 27, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

O powierzchnię w metrze warszawskim chce walczyć siedem firm outdoorowych

Siedem firm outdoorowych jest zainteresowanych obsługą powierzchni reklamowej w metrze (Metro Warszawskie SA). Są to: AMS SA (Agora SA), Business Consulting, CAM Media, Clear Channel Poland, Maxi Plak (Grupa Ströer), Metromedia i News Outdoor Poland.

Wczoraj zakończyła się sprzedaż dokumentacji przetargowej, ale żadna z firm nie złożyła jeszcze formalnie swojej oferty. Kontrakt, który będzie obowiązywał do końca czerwca 2010 roku, zakłada poszerzenie oferty reklamowej o nośniki elektroniczne ustawione na peronach kolejki podziemnej w Warszawie. Obecnie operatorem powierzchni reklamowej w metrze jest Grupa Ströer.

(TW, 27.03.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.