Termin wspólnej debaty prezydenckiej TVP, TVN i Polsatu  |  Liczba gospodarstw i instytucji opłacających abonament RTV  |  Radio Zet wprowadza wiosenną ramówkę  |  PBI pracuje nad identyfikatorem PBI ID  |  Heinz Polska rozpoczyna przetarg  |  KRRiT nie zrealizuje badania  |  Walne Agory zgodziło się na wydzielenie działalności muzycznej  |  Drugi sezon serialu Canal+  |  Oglądalność "Miłości za wszelką cenę" w TV 4  |  Polskie Radio potrzebuje samochodów  |  Serwis Sweet.tv uruchomił dwa kolejne kanały FAST  |  Ruszyła pierwsza polska strona Anty-SLAPP  |  Pepco potwierdza  |  Właściciel x-kom prowadzi przetarg  |  Euvic Media i Mufu wygrywają  |  Fox News pozwane przez żonę dziennikarza zabitego w Ukrainie  |  Szwedzki dziennikarz aresztowany po protestach w Stambule czeka na proces  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Termin wspólnej debaty prezydenckiej TVP, TVN i Polsatu  |  Liczba gospodarstw i instytucji opłacających abonament RTV  |  Radio Zet wprowadza wiosenną ramówkę  |  PBI pracuje nad identyfikatorem PBI ID  |  Heinz Polska rozpoczyna przetarg  |  KRRiT nie zrealizuje badania  |  Walne Agory zgodziło się na wydzielenie działalności muzycznej  |  Drugi sezon serialu Canal+  |  Oglądalność "Miłości za wszelką cenę" w TV 4  |  Polskie Radio potrzebuje samochodów  |  Serwis Sweet.tv uruchomił dwa kolejne kanały FAST  |  Ruszyła pierwsza polska strona Anty-SLAPP  |  Pepco potwierdza  |  Właściciel x-kom prowadzi przetarg  |  Euvic Media i Mufu wygrywają  |  Fox News pozwane przez żonę dziennikarza zabitego w Ukrainie  |  Szwedzki dziennikarz aresztowany po protestach w Stambule czeka na proces  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Termin wspólnej debaty prezydenckiej TVP, TVN i Polsatu  |  Liczba gospodarstw i instytucji opłacających abonament RTV  |  Radio Zet wprowadza wiosenną ramówkę  |  PBI pracuje nad identyfikatorem PBI ID  |  Heinz Polska rozpoczyna przetarg  |  KRRiT nie zrealizuje badania  |  Walne Agory zgodziło się na wydzielenie działalności muzycznej  |  Drugi sezon serialu Canal+  |  Oglądalność "Miłości za wszelką cenę" w TV 4  |  Polskie Radio potrzebuje samochodów  |  Serwis Sweet.tv uruchomił dwa kolejne kanały FAST  |  Ruszyła pierwsza polska strona Anty-SLAPP  |  Pepco potwierdza  |  Właściciel x-kom prowadzi przetarg  |  Euvic Media i Mufu wygrywają  |  Fox News pozwane przez żonę dziennikarza zabitego w Ukrainie  |  Szwedzki dziennikarz aresztowany po protestach w Stambule czeka na proces  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Marzec 27, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Dojrzewanie" najchętniej oglądanym krótkim serialem w historii Netflixa

"Dojrzewanie" stało się hitem, w ciągu tygodnia zdobywając 42 mln wyświetleń (screen: Variety.com)

"Dojrzewanie" stało się najczęściej oglądanym serialem limitowanym w historii Netflixa. Czteroodcinkowa brytyjska produkcja, której każdy odcinek został nakręcony w jednym ujęciu, pobiła rekord w oglądalności w ciągu dwóch tygodni. Osiągnęła 66,3 mln wyświetleń i to już po 11 dniach od premiery.

"Dojrzewanie" po czterech dniach miała 24,3 mln wyświetleń, a w okresie od 17 do 23 marca było najczęściej oglądanym tytułem na Netflixie z kolejnymi 42 mln wyświetleń.

"Dojrzewanie" to historia 13-latka oskarżonego o morderstwo koleżanki ze szkoły, wytyka błędy i zaniedbania systemowi edukacji.

(MAC, 27.03.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.