Rada Etyki Mediów ocenia program TVN  |  Youtuber dołączył do wPolsce24  |  Gremi Media wydawcą kwartalnika  |  Credit Agricole prowadzi przetarg  |  Oglądalność "Sanatorium miłości" i "Pana Mamy" w TVP  |  Polsat Play  |  Polityka Insight z podcastem  |  Program Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Wyniki serialu "Teściowie"  |  CBS Reality stracił korzystną pozycję  |  Nadawca Studiomed TV ze wzrostem  |  Stars.tv poszerzył zasięg  |  Portal Gazeta.pl uruchomił "Projekt Magazyn"  |  Przejście z Kantar do Deloitte  |  OMD wygrywa  |  Canon Polska pracuje  |  Salestube partnerem  |  Wicenaczelny nowego działu "The Washington Post"  |  Trump przedłuży termin dla TikToka, jeśli ten nie znajdzie inwestora  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Rada Etyki Mediów ocenia program TVN  |  Youtuber dołączył do wPolsce24  |  Gremi Media wydawcą kwartalnika  |  Credit Agricole prowadzi przetarg  |  Oglądalność "Sanatorium miłości" i "Pana Mamy" w TVP  |  Polsat Play  |  Polityka Insight z podcastem  |  Program Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Wyniki serialu "Teściowie"  |  CBS Reality stracił korzystną pozycję  |  Nadawca Studiomed TV ze wzrostem  |  Stars.tv poszerzył zasięg  |  Portal Gazeta.pl uruchomił "Projekt Magazyn"  |  Przejście z Kantar do Deloitte  |  OMD wygrywa  |  Canon Polska pracuje  |  Salestube partnerem  |  Wicenaczelny nowego działu "The Washington Post"  |  Trump przedłuży termin dla TikToka, jeśli ten nie znajdzie inwestora  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Rada Etyki Mediów ocenia program TVN  |  Youtuber dołączył do wPolsce24  |  Gremi Media wydawcą kwartalnika  |  Credit Agricole prowadzi przetarg  |  Oglądalność "Sanatorium miłości" i "Pana Mamy" w TVP  |  Polsat Play  |  Polityka Insight z podcastem  |  Program Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Wyniki serialu "Teściowie"  |  CBS Reality stracił korzystną pozycję  |  Nadawca Studiomed TV ze wzrostem  |  Stars.tv poszerzył zasięg  |  Portal Gazeta.pl uruchomił "Projekt Magazyn"  |  Przejście z Kantar do Deloitte  |  OMD wygrywa  |  Canon Polska pracuje  |  Salestube partnerem  |  Wicenaczelny nowego działu "The Washington Post"  |  Trump przedłuży termin dla TikToka, jeśli ten nie znajdzie inwestora  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 27, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Średnio 285 tys. widzów ogląda w TTV program "Damy i wieśniaczki PL"

W programie biedna kobieta ze wsi i bogata z miasta na kilka dni zamieniają się domami i pracą (screen: Player.pl)

Dziewiąty sezon programu "Damy i wieśniaczki PL" śledzi w naziemnym TTV (TVN Warner Bros. Discovery) średnio 285 tys. widzów.

TTV nadaje nowe odcinki od 7 marca w piątki o 22. Z danych uwzględniających także widownię poza domem wynika, że emitując cykl, stacja ma średnio 2,93 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ i 4,08 proc. w komercyjnej 20-54 (rozliczeniowej kanału).

Pierwszy odcinek serii przyciągnął średnio 253 tys. widzów, drugi - 369 tys., a trzeci - 231 tys.

Rok do roku widownia piątkowego pasma wieczornego (22.02-23.04) wzrosła z 260 tys. do 273 tys. widzów, a udziały z 2,63 proc. do 2,84 proc. w grupie 4+ i z 3,43 proc. do 4,01 proc. wśród widzów w wieku 20-54 lat. Rok temu w tym pasmie nadawano "Diabelnie boskie".

Czytaj też: Świderski: Rezygnacja z badań Mediapanelu nie zaszkodziła Wirtualnej Polsce

W marcu 2025 roku w pasmie emisji programu "Damy i wieśniaczki PL" stacja z 2,84 proc. udziału jest dziesiąta w grupie 4+ (prowadzi TVP 1 - 10,03 proc.), a piąta w grupie 20-54 - z 4,01 proc. (liderem jest TVP 1 z 10,39 proc.).

Jesienne odcinki w 2024 roku miały średnio 236 tys. widzów (od początku września do końca listopada; to dane bez widowni poza domem).

W programie biedna kobieta ze wsi i bogata z miasta zamieniają się na kilka dni domami i pracą. Produkcja jest emitowana od 2016 roku.

Dane: Nielsen Media

(MNIE, 27.03.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.