Otwarty konflikt między Republiką a wPolsce24  |  Agora skieruje zażalenie do sądu  |  CDA wycofa się z rynku NewConnect  |  Burda Media Polska likwiduje stanowisko  |  Wirtualna Polska dostała zgodę UOKiK  |  Krajowy Instytut Mediów zakończył badania  |  Oglądalność "Komisarza Alexa" w TVP 1  |  Finanse SFP  |  Poranne pasmo kanału Biznes24  |  TVP 3 Poznań z mikroreportażami  |  Podcast Radia Zet  |  Nowa odsłona serwisu Polskieradio.pl  |  PAP prowadzi ankietę  |  Polacy chcą być informowani, czy reklamę wygenerowała AI  |  Answear.com rozpoczyna kampanię  |  Aleph Group  |  Lech zachęca  |  Jet Line oraz In-Pulse dołączają  |  Dyrektor generalny wydawcy "Daily Mirror"  |  Apple ukarane we Francji 150 mln euro za nadużywanie dominującej pozycji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 47 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Otwarty konflikt między Republiką a wPolsce24  |  Agora skieruje zażalenie do sądu  |  CDA wycofa się z rynku NewConnect  |  Burda Media Polska likwiduje stanowisko  |  Wirtualna Polska dostała zgodę UOKiK  |  Krajowy Instytut Mediów zakończył badania  |  Oglądalność "Komisarza Alexa" w TVP 1  |  Finanse SFP  |  Poranne pasmo kanału Biznes24  |  TVP 3 Poznań z mikroreportażami  |  Podcast Radia Zet  |  Nowa odsłona serwisu Polskieradio.pl  |  PAP prowadzi ankietę  |  Polacy chcą być informowani, czy reklamę wygenerowała AI  |  Answear.com rozpoczyna kampanię  |  Aleph Group  |  Lech zachęca  |  Jet Line oraz In-Pulse dołączają  |  Dyrektor generalny wydawcy "Daily Mirror"  |  Apple ukarane we Francji 150 mln euro za nadużywanie dominującej pozycji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 47 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Otwarty konflikt między Republiką a wPolsce24  |  Agora skieruje zażalenie do sądu  |  CDA wycofa się z rynku NewConnect  |  Burda Media Polska likwiduje stanowisko  |  Wirtualna Polska dostała zgodę UOKiK  |  Krajowy Instytut Mediów zakończył badania  |  Oglądalność "Komisarza Alexa" w TVP 1  |  Finanse SFP  |  Poranne pasmo kanału Biznes24  |  TVP 3 Poznań z mikroreportażami  |  Podcast Radia Zet  |  Nowa odsłona serwisu Polskieradio.pl  |  PAP prowadzi ankietę  |  Polacy chcą być informowani, czy reklamę wygenerowała AI  |  Answear.com rozpoczyna kampanię  |  Aleph Group  |  Lech zachęca  |  Jet Line oraz In-Pulse dołączają  |  Dyrektor generalny wydawcy "Daily Mirror"  |  Apple ukarane we Francji 150 mln euro za nadużywanie dominującej pozycji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 47 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Marzec 27, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W 2024 roku spółki Skarbu Państwa w mediach Agory zostawiły "pojedyncze miliony"

Za rządów Prawa i Sprawiedliwości spółki Skarbu Państwa nie reklamowały się w Agorze (screen: YouTube/Strefa Przestrzeni)

Spółki Skarbu Państwa w mediach Agory wydały w 2024 roku "pojedyncze miliony złotych". - Obserwujemy większe ożywienie w 2025 roku - przyznał członek zarządu spółki Maciej Strzelecki.

Za rządów Prawa i Sprawiedliwości spółki Skarbu Państwa nie reklamowały się w Agorze. "Przez ostatnie osiem lat byliśmy pomijani, jeżeli chodzi o wydatki reklamowe spółek Skarbu Państwa i administracji publicznej, pomimo naszej pozycji, naszego udziału w rynku i naszej efektywności reklamowej. Byliśmy przedmiotem kartelowej zmowy i bojkotu reklamowego ze strony spółek Skarbu Państwa. Mamy nadzieję, że ten patologiczny stan ulegnie zmianie" - mówił prezes Agory Bartosz Hojka w listopadzie 2023 roku, niedługo po wygraniu wyborów przez opozycję. 

Podczas środowego konferencji online zarząd Agory był pytany, czy 2024 rok przyniósł zauważalny wzrost przychodów reklamowych ze spółek Skarbu Państwa. 

Czytaj też: Świderski: Rezygnacja z badań Mediapanelu nie zaszkodziła Wirtualnej Polsce

- Procentowo był to istotny wzrost ze względu na to, że mieliśmy bardzo niską bazę, natomiast kwotowo, na tle naszych przychodów wynoszących niemal 1,5 mld złotych, ciągle są to kwoty nieistotne, bo sprowadzające się do pojedynczych milionów - mówił Maciej Strzelecki, członek zarządu Agory, odpowiedzialny m.in. za sprzedaż reklam. - Jestem optymistą co do 2025 roku, bo obserwowaliśmy, że spółki Skarbu Państwa nie przekładały bez namysłu swoich decyzji marketingowych z jednych mediów do drugich, tylko wykonały prace związane ze strategią i przygotowaniem konkretnych planów. Dlatego te efekty nie były tak spektakularne w ciągu 2024 roku. Obserwujemy już większe ożywienie w 2025 roku i to daje nadzieję, że w kwestii wydatków spółek Skarbu Państwa nastąpi większa normalizacja i że będą one realizowane w sposób rynkowy, z jakąś aktywnością zbliżoną do normalnej.

(MZD, KOZ, 27.03.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.