Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 21, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Krzysztof Drzazga dyrektorem kreatywnym agencji Chapter1

Krzysztof Drzazga do zespołu agencji Chapter1 dołączył w 2014 roku (fot. materiały prasowe)

Krzysztof Drzazga awansował na stanowisko creative director w poznańskiej agencji strategiczno-kreatywnej Chapter1. Przez ostatnie lata pełnił funkcję head of concept.

W nowej roli zarządza działem kreacji, a także czuwa nad spójnością kreatywnych projektów z celami strategicznymi obsługiwanych brandów.

Krzysztof Drzazga karierę rozpoczynał w agencji TBWA/Tequila, w której pracował przez 10 lat. Do zespołu agencji Chapter1 dołączył w 2014 roku jako senior copywriter. Funkcję head of concept zajmował od siedmiu lat. Był nagradzany w konkursach reklamowych Kreatura, KTR, Effie (w tym Grand Prix), Golden Arrow.

Chapter1 to działająca od 2013 roku agencja strategiczno-kreatywna, w gronie jej klientów znalazły się m.in. Fielmann, Lech Pils, Bambino, Altax, NeoNail, Das WeltAuto, Vox, Urząd Miasta Poznania, Uber, Komputronik, Seat, Volkswagen, Mastercard.

(AMS, 21.03.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.