Krzysztof Drzazga dyrektorem kreatywnym agencji Chapter1

Krzysztof Drzazga do zespołu agencji Chapter1 dołączył w 2014 roku (fot. materiały prasowe)
Krzysztof Drzazga awansował na stanowisko creative director w poznańskiej agencji strategiczno-kreatywnej Chapter1. Przez ostatnie lata pełnił funkcję head of concept.
W nowej roli zarządza działem kreacji, a także czuwa nad spójnością kreatywnych projektów z celami strategicznymi obsługiwanych brandów.
Krzysztof Drzazga karierę rozpoczynał w agencji TBWA/Tequila, w której pracował przez 10 lat. Do zespołu agencji Chapter1 dołączył w 2014 roku jako senior copywriter. Funkcję head of concept zajmował od siedmiu lat. Był nagradzany w konkursach reklamowych Kreatura, KTR, Effie (w tym Grand Prix), Golden Arrow.
Chapter1 to działająca od 2013 roku agencja strategiczno-kreatywna, w gronie jej klientów znalazły się m.in. Fielmann, Lech Pils, Bambino, Altax, NeoNail, Das WeltAuto, Vox, Urząd Miasta Poznania, Uber, Komputronik, Seat, Volkswagen, Mastercard.
(AMS, 21.03.2025)
