Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 26, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kampania nowego modelu Volvo potrwa do końca maja

Agencja Brainshop U-Boot przygotowała kampanię reklamową nowego modelu Volvo C30. Pod hasłem ”Miłość? Nienawiść? Jaka jest Twoja opinia” do końca maja potrwa jego promocja.

Reklamy pojawią się w prasie (”Elle”, ”Twój Styl”, ”Viva!”), telewizji (TVN Style, TVN Turbo, TVN 24, Canal+, Animal Planet) oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej. Kampania ma wsparcie w Internecie - na stronie Volvoc30.pl zaplanowano konkurs. W największych miastach Polski odbędzie się cykl happeningów. Za kreację odpowiada agencja Brainshop U-Boot, za zakup i planowanie mediów dom mediowy MindShare. Serwis internetowy przygotowała agencja K2 Internet. Działaniami direct marketing zajęła się agencja Customer Relationship Management, Euro RSCG Marketing House oraz Call Center Poland, a komunikacją PR - Euro RSCG Sensors.

(DOK, 26.03.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.