Kampania nowego modelu Volvo potrwa do końca maja
Agencja Brainshop U-Boot przygotowała kampanię reklamową nowego modelu Volvo C30. Pod hasłem ”Miłość? Nienawiść? Jaka jest Twoja opinia” do końca maja potrwa jego promocja.
Reklamy pojawią się w prasie (”Elle”, ”Twój Styl”, ”Viva!”), telewizji (TVN Style, TVN Turbo, TVN 24, Canal+, Animal Planet) oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej. Kampania ma wsparcie w Internecie - na stronie Volvoc30.pl zaplanowano konkurs. W największych miastach Polski odbędzie się cykl happeningów. Za kreację odpowiada agencja Brainshop U-Boot, za zakup i planowanie mediów dom mediowy MindShare. Serwis internetowy przygotowała agencja K2 Internet. Działaniami direct marketing zajęła się agencja Customer Relationship Management, Euro RSCG Marketing House oraz Call Center Poland, a komunikacją PR - Euro RSCG Sensors.(DOK, 26.03.2007)










