Totalizator Sportowy przygotowuje się do przetargu
26.03.2007, 08:16
Totalizator Sportowy przygotowuje się do wyboru agencji reklamowych. Wkrótce zaprosi je do przetargu.
Totalizator Sportowy wysłał do kilkudziesięciu agencji reklamowych zapytania, czy chciałyby wziąć udział w ograniczonym postępowaniu przetargowym i jakie jest ich doświadczenie we współpracy z podobnymi firmami. Agencje, które zostaną zaproszone, miałyby opracować koncepcje kreatywne i wyprodukować reklamy promujące Dużego Lotka – jego wizerunek i kumulację w grze. Pomysły kreatywne powinny być dostosowane do telewizji, prasy, radia oraz innych nośników reklamowych (m.in. Internet, outdoor, ambient media). W listopadzie ub.r. Totalizator Sportowy unieważnił dwa postępowania ofertowe. Wówczas firma szukała agencji do promocji Lotto i kumulacji w grze Dużego Lotka. Do tej pory spółka współpracowała projektowo z PZL i Red 8 Communications Group.(MAZ, 26.03.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










