Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 26, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Totalizator Sportowy przygotowuje się do przetargu

Totalizator Sportowy przygotowuje się do wyboru agencji reklamowych. Wkrótce zaprosi je do przetargu.

Totalizator Sportowy wysłał do kilkudziesięciu agencji reklamowych zapytania, czy chciałyby wziąć udział w ograniczonym postępowaniu przetargowym i jakie jest ich doświadczenie we współpracy z podobnymi firmami. Agencje, które zostaną zaproszone, miałyby opracować koncepcje kreatywne i wyprodukować reklamy promujące Dużego Lotka – jego wizerunek i kumulację w grze. Pomysły kreatywne powinny być dostosowane do telewizji, prasy, radia oraz innych nośników reklamowych (m.in. Internet, outdoor, ambient media). W listopadzie ub.r. Totalizator Sportowy unieważnił dwa postępowania ofertowe. Wówczas firma szukała agencji do promocji Lotto i kumulacji w grze Dużego Lotka. Do tej pory spółka współpracowała projektowo z PZL i Red 8 Communications Group.

(MAZ, 26.03.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.