Wydawnictwo BFM Group wystartowało z pierwszym podcastem – "Fashion Biznes Dialogi"

Prowadzącą "Fashion Biznes Dialogi" jest Katarzyna Sosińska (fot. materiały prasowe)
BFM Group wystartowało z podcastem – "Fashion Biznes Dialogi". To pierwszy format w ramach szerszej strategii podcastowej wydawnictwa.
Prowadzącą "Fashion Biznes Dialogi" jest Katarzyna Sosińska, a producentem Best Fashion&Media. Pierwszy sezon podcastu składa się z 10 odcinków, które dostępne będą na platformach YouTube i Spotify w wersjach audio i wideo.
Czytaj też: Podcast Onetu i "Newsweeka" "Stan Wyjątkowy" dwa razy w tygodniu. "W kampanii dzieje się tak dużo"
"W BFM podchodzimy do contentu bardzo kompleksowo, mając na uwadze, że prowadzenie portali digitalowych to jedynie część krajobrazu nowoczesnego wydawnictwa. Dlatego wprowadzamy i dalej planujemy implementować nowe formaty, i to nie tylko te internetowe" – zapowiada cytowana w komunikacie Joanna Mroczkowska, dyrektor zarządzająca BFM.
Do BFM Group należą serwisy Fashionbiznes.pl, Lamode.info i Miumag.eu.
Czytaj też: Kampanie wyborcze na Facebooku. Najwięcej wydał do tej pory Rafał Trzaskowski
(MZD, 19.03.2025)
