Lipcowy cennik Polsatu  |  Apteki mają szansę odzyskać prawo  |  Widownia serialu "Pierwsza miłość"  |  Oglądalność "Komisarza Alexa" w TVP 1  |  Telewizja kablowa ze spadkiem  |  Wyniki finansowe producenta "Kanapowców" i "Życia na kredycie" dla TTV  |  Serwisy plotkarskie zyskały użytkowników  |  Zespół agencji N42 Group  |  Publicis Groupe Polska wprowadza narzędzie  |  Heart & Brain przygotowała kampanię  |  ASAP&ASAP odpowiada za obsługę trzech brandów  |  Influencerzy z Dre$$code promują markę Orbit  |  Dyrektorka marketingu IAB Polska  |  Paramount+ zrealizuje drugi sezon "Strefy gangsterów" Guya Ritchiego  |  Colbert I. King po 35 latach żegna się z czytelnikami "The Washington Post"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Lipcowy cennik Polsatu  |  Apteki mają szansę odzyskać prawo  |  Widownia serialu "Pierwsza miłość"  |  Oglądalność "Komisarza Alexa" w TVP 1  |  Telewizja kablowa ze spadkiem  |  Wyniki finansowe producenta "Kanapowców" i "Życia na kredycie" dla TTV  |  Serwisy plotkarskie zyskały użytkowników  |  Zespół agencji N42 Group  |  Publicis Groupe Polska wprowadza narzędzie  |  Heart & Brain przygotowała kampanię  |  ASAP&ASAP odpowiada za obsługę trzech brandów  |  Influencerzy z Dre$$code promują markę Orbit  |  Dyrektorka marketingu IAB Polska  |  Paramount+ zrealizuje drugi sezon "Strefy gangsterów" Guya Ritchiego  |  Colbert I. King po 35 latach żegna się z czytelnikami "The Washington Post"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Lipcowy cennik Polsatu  |  Apteki mają szansę odzyskać prawo  |  Widownia serialu "Pierwsza miłość"  |  Oglądalność "Komisarza Alexa" w TVP 1  |  Telewizja kablowa ze spadkiem  |  Wyniki finansowe producenta "Kanapowców" i "Życia na kredycie" dla TTV  |  Serwisy plotkarskie zyskały użytkowników  |  Zespół agencji N42 Group  |  Publicis Groupe Polska wprowadza narzędzie  |  Heart & Brain przygotowała kampanię  |  ASAP&ASAP odpowiada za obsługę trzech brandów  |  Influencerzy z Dre$$code promują markę Orbit  |  Dyrektorka marketingu IAB Polska  |  Paramount+ zrealizuje drugi sezon "Strefy gangsterów" Guya Ritchiego  |  Colbert I. King po 35 latach żegna się z czytelnikami "The Washington Post"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 23, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Średnio 1,45 mln widzów drugiego sezonu serialu "Zatoka szpiegów" w TVP 1

Główną rolę w "Zatoce szpiegów" gra Bartosz Gelner (fot. Akson Studio)

Drugi sezon serialu historycznego "Zatoka szpiegów" ogląda w TVP 1 średnio 1,45 mln widzów. To mniej, niż śledziło pierwszy sezon rok temu zimą.

TVP 1 emituje drugi sezon "Zatoki szpiegów" w niedziele o 20.20, od 2 marca. Pierwszy odcinek zgromadził 1,57 mln widzów, drugi i trzeci po 1,38 mln.

Czytaj też: W TVP 1 będzie magazyn medyczny "Moje zdrowie"

Pokazując serial, Jedynka notuje średnio 10,8 proc. udziału w grupie ogólnej 4+. W grupie komercyjnej 16-49 ma 6,3 proc., a w 16-59 – 7,7 proc.

Główną rolę w "Zatoce szpiegów" gra Bartosz Gelner. W serialu występują też Karolina Kominek, Maria Świłpa i Sonia Mietielica. Do obsady dołączyli m.in. Paweł Ławrynowicz, Marcin Bosak, Jan Wieczorkowski, Mateusz Nędza i Marcin Korcz. Za reżyserię odpowiada Łukasz Ostalski.

Pierwszy sezon nadawano zimą 2024 roku. Serial śledziło 1,73 mln widzów.

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Tomasz Sekielski wraca do Telewizji Polskiej. Ma mieć program publicystyczny w TVP 1

(KOZ, 23.03.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.