Orle Pióro, wydawca tygodnika "Do Rzeczy", zmienia nazwę na Do Rzeczy SA

Nowa identyfikacja wizualna wydawcy "Do Rzeczy" nawiązuje do winiety tygodnika (fot. Dorzeczy.pl)
Wydawca tygodnika "Do Rzeczy" Orle Pióro SA zmienia nazwę na Do Rzeczy SA. To element ujednolicenia marki w kontekście planowanego debiutu na rynku New Connect.
Walne zgromadzenie akcjonariuszy spółki podjęło decyzję o zmianie nazwy pod koniec lutego. Teraz nowa nazwa została wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego. Jak informuje spółka, "decyzja ta wynika z potrzeby ujednolicenia wizerunku spółki z jej flagową marką, jaką jest Do Rzeczy, a także wzmocnienia jej rozpoznawalności na rynku medialnym".
Wydawca tłumaczy, że zmiana nazwy wynika z przygotowania spółki do planowanego debiutu na alternatywnym rynku Giełdy Papierów Wartościowych - NewConnect. Władze spółki liczą, że wejście na rynek papierów wartościowych otworzy przed nią nowe możliwości rozwoju oraz wzmocni transparentność i wiarygodność spółki w oczach inwestorów.
Zmienia się też identyfikacja wizualna wydawcy "Do Rzeczy", która nawiązuje do winiety tygodnika.
Spółka należy do PMPG Polskie Media, wydającej też w internecie tygodnik "Wprost".
Z danych Polskich Badań Czytelnictwa wynika, że w 2024 roku średnia sprzedaż "Do Rzeczy" wyniosła 28 789 egz. i była wyższa o 4,1 proc. niż w 2023 roku.
(PAR, 14.03.2025)
