David Lubars z BBDO Worldwide dostanie nagrodę za całokształt na Cannes Lions

David Lubars ma za sobą ponad 40-letnią karierę, zdobył ponad 600 Cannes Lions (fot. Linkedin.com/david-lubars)
Festiwal branży kreatywnej Cannes Lions ogłosił, że David Lubars - wieloletni dyrektor kreatywny BBDO Worldwide - odbierze nagrodę za całokształt działalności. Lion of St Mark zostanie wręczony podczas tegorocznej edycji Festiwalu w czerwcu.
Lubars, który ma za sobą ponad 40-letnią karierę, zdobył ponad 600 Cannes Lions. BBDO wywalczyła miano Sieci Roku na Cannes Lions siedem razy, ustanawiając rekord, co doprowadziło do wygrania tytułu Sieci Dekady w 2020 roku.
David Lubars tworzył kreacje do najczęściej nagradzanych prac na Cannes Lions, w tym "You're Not You When You're Hungry” dla firmy Snickers, która zdobyła 47 Lionów, co jest rekordowym osiągnięciem. Ta kampania była aktywowana w ponad 70 krajach, zaczynając od Super Bowl w 2010 roku.
(MAC, 13.03.2025)
