Eksperci oceniają odważne zmiany na Gazeta.pl  |  Tygodniki przygotowują wydania na majówkę  |  Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Eksperci oceniają odważne zmiany na Gazeta.pl  |  Tygodniki przygotowują wydania na majówkę  |  Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Eksperci oceniają odważne zmiany na Gazeta.pl  |  Tygodniki przygotowują wydania na majówkę  |  Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 13, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Orange Polska prowadzi rozmowy w sprawie wprowadzenia reklam DAI

Orange Polska na koniec 2024 roku miał 981 tys. klientów usług telewizyjnych (screen: Orange.pl)

Orange Polska rozmawia z potencjalnymi partnerami w sprawie wprowadzenia do swojej oferty telewizyjnej reklam w modelu DAI, czyli dynamicznej podmiany spotów.

- Rozważamy wprowadzenie technologii DAI w naszych usługach telewizyjnych opartych na IPTV oraz OTT. Prowadzimy rozmowy ze wszystkimi potencjalnymi partnerami na rynku, którzy będą w stanie zagwarantować odpowiedni zasięg oraz zapewnić najwyższą jakość usług - przekazał "Presserwisowi" Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska.

W styczniu informowaliśmy, że grupa Orange Polska została partnerem technologicznym spółki GPW DAI, która ma platformę służącą do dynamicznej podmiany reklam telewizyjnych. Orange Polska wspiera GPW DAI w integracji zewnętrznych platform operatorskich. Firma dostarczyła narzędzia, które obejmują m.in. infrastrukturę sprzętową i programową oraz rozwiązanie do fizycznego umieszczania reklam w strumieniu wideo.

Czytaj też: Wzrosła słuchalność RMF FM, a spadła Jedynki i Tok FM

Orange Polska na koniec 2024 roku miał 981 tys. klientów usług telewizyjnych, w tym 940 tys. klientów telewizji kablowej IPTV i 41 tys. telewizji satelitarnej. Ma też usługę Orange TV Go.

Własne rozwiązania reklamy dedykowanej posiada też m.in. TVN, który stosuje je np. w naziemnej telewizji cyfrowej HbbTV, Playerze, ale też w Pilocie WP. Czołowi operatorzy płatnej telewizji na razie nie oferują DAI. Play na swoich platformach mobilnych prowadzi jednak program pilotażowy dotyczący DAI. Z mniejszych operatorów na to rozwiązanie stawia m.in. Korbank.

Dzięki DAI (dynamic ad insertion) można w jednym czasie emitować różne reklamy dla różnych grup odbiorców. Są one podmieniane w czasie rzeczywistym na poziomie konkretnego urządzenia.

(MNIE, 13.03.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.