Barbara Grabiwoda na nowym stanowisku w Publicis Groupe CEE

Przed awansem do struktur europejskich Barbara Grabiwoda związana była z PXP/Publicis Production (fot. materiały prasowe)
Barbara Grabiwoda objęła nowo utworzone stanowisko chief commerce strategy officer w Publicis Groupe Central & Eastern Europe (CEE).
Barbara Grabiwoda będzie raportować bezpośrednio do Marii Tudor - chief operating officer Publicis Groupe CEE. Na nowo utworzonym stanowisku koncentrować się będzie na rozwoju i wdrażaniu strategii commerce i retail media na kluczowych rynkach CEE, a także na wzmocnieniu zaangażowania Publicis Groupe CEE w tworzenie innowacyjnych rozwiązań, integrację oraz budowanie wzrostu klientów. Będzie odpowiedzialna za proces łączenia retail media i treści commerce, napędzanie innowacji w zakresie contentu zasilanego przez AI, skalowanie produktów i rozwój hubów.
Ostatnio pracowała na stanowisku chief strategy officer w PXP/Publicis Production, gdzie odpowiadała m.in. za kształtowanie strategii e-commerce i produkcji. Ma ponad dziesięcioletnie doświadczenie w pracy po stronie klientów. Pracowała na kierowniczych stanowiskach w PLL LOT, Alior Banku i Tchibo.
(KAP, 12.03.2025)
