TVP ABC liderem kanałów dla dzieci, Disney Junior na drugim miejscu

Wśród wszystkich widzów powyżej czwartego roku życia TVP ABC zanotował 0,32 proc. udziału (screen: Abc.tvp.pl)
W lutym 2025 roku liderem kanałów dziecięcych w grupie ogólnej 4+ i komercyjnej 16-59 był naziemny TVP ABC. W tej drugiej grupie był pierwszy ex aequo z Disney Junior.
Wśród wszystkich widzów powyżej czwartego roku życia TVP ABC (Telewizja Polska) zanotował w lutym 0,32 proc. udziału (spadek z 0,34 proc. w lutym 2024 roku). Za TVP ABC uplasował się Disney Junior (The Walt Disney Company) - 0,28 proc. udziału (wzrost z 0,24 proc.). Trzecie miejsce zajął Nick Jr. (Paramount Global) - 0,23 proc. (spadek z 0,31 proc.).
Kolejne były: MiniMini+ (Canal+ Polska) - 0,15 proc. (spadek z 0,18 proc.), Cartoon Network (Warner Bros. Discovery) - 0,13 proc. (spadek z 0,14 proc.), Polsat JimJam (Polsat JimJam Limited) - 0,12 proc. (spadek z 0,18 proc.), Nickelodeon (Paramount Global) - 0,1 proc. (spadek z 0,16 proc.), BBC CBeebies (BBC Studios) - 0,09 proc. (bez zmian), Cartoonito (Warner Bros. Discovery) - 0,09 proc. (spadek z 0,13 proc.) i Disney Channel (The Walt Disney Company) - 0,08 proc. (spadek z 0,11 proc.).
Z kolei w grupie komercyjnej 16-59 prowadziły - notując po 0,38 proc. - TVP ABC (wzrost z 0,31 proc.) i Disney Junior (wzrost z 0,27 proc.). Dalej były Nick Jr. - 0,28 proc. (spadek z 0,36 proc.) i MiniMini+ - 0,19 proc. (spadek z 0,23 proc.).
Dane: Nielsen Media.
(MNIE, 10.03.2025)
