Adrian Wojtaszek wiceprezesem zarządu Onnetwork

Adrian Wojtaszek jest związany z branżą reklamową blisko 25 lat (fot. materiały prasowe)
Z początkiem marca Adrian Wojtaszek, chief sales officer, objął funkcję wiceprezesa zarządu w spółce Onnetwork.
Wojtaszek przejmuje zarządzanie operacyjne od prezesa zarządu - Pawła Gajdemskiego, który skupi się na strategii rozwoju spółek Onnetwork. Przemysław Sumiła pozostaje członkiem zarządu, pełniąc dotychczasowe obowiązki we wszystkich spółkach w Polsce i za granicą.
Do tej pory Onnetwork koncentrował się głównie na rozwoju narzędzi do emisji treści wideo i audio dla wydawców internetowych w Polsce. Przełożyło się to na zbudowanie potencjału reklamowego wynoszącego ponad 1,5 mld odtworzeń materiałów wideo miesięcznie oraz zasięg ponad 24 mln realnych użytkowników. Stanowi to blisko 75 proc. internautów w Polsce.
Głównymi zadaniami stawianymi przed nowym wiceprezesem są rozwój produktu reklamowego i jego komercjalizacja oraz poszerzenie dystrybucji treści wideo w internecie.
Adrian Wojtaszek jest związany z branżą reklamową blisko 25 lat. Zaczynał w Grupie Onet. Od 2012 roku związany był z Biurem Reklamy TVP, od końca 2017 roku pełnił funkcję wicedyrektora. Równocześnie przez ponad osiem lat, w tym przez ostatnie cztery jako wiceprezes zarządu, działał w Stowarzyszeniu Sygnał.
Onnetwork jest firmą technologiczną, która umożliwia wydawcom online zarabianie na treściach wideo, a reklamodawcom realizowanie kampanii reklamowych.
(AMS, 07.03.2025)
