Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 07, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Adrian Wojtaszek wiceprezesem zarządu Onnetwork

Adrian Wojtaszek jest związany z branżą reklamową blisko 25 lat (fot. materiały prasowe)

Z początkiem marca Adrian Wojtaszek, chief sales officer, objął funkcję wiceprezesa zarządu w spółce Onnetwork.

Wojtaszek przejmuje zarządzanie operacyjne od prezesa zarządu - Pawła Gajdemskiego, który skupi się na strategii rozwoju spółek Onnetwork. Przemysław Sumiła pozostaje członkiem zarządu, pełniąc dotychczasowe obowiązki we wszystkich spółkach w Polsce i za granicą.

Do tej pory Onnetwork koncentrował się głównie na rozwoju narzędzi do emisji treści wideo i audio dla wydawców internetowych w Polsce. Przełożyło się to na zbudowanie potencjału reklamowego wynoszącego ponad 1,5 mld odtworzeń materiałów wideo miesięcznie oraz zasięg ponad 24 mln realnych użytkowników. Stanowi to blisko 75 proc. internautów w Polsce.

Głównymi zadaniami stawianymi przed nowym wiceprezesem są rozwój produktu reklamowego i jego komercjalizacja oraz poszerzenie dystrybucji treści wideo w internecie.

Adrian Wojtaszek jest związany z branżą reklamową blisko 25 lat. Zaczynał w Grupie Onet. Od 2012 roku związany był z Biurem Reklamy TVP, od końca 2017 roku pełnił funkcję wicedyrektora. Równocześnie przez ponad osiem lat, w tym przez ostatnie cztery jako wiceprezes zarządu, działał w Stowarzyszeniu Sygnał.

Onnetwork jest firmą technologiczną, która umożliwia wydawcom online zarabianie na treściach wideo, a reklamodawcom realizowanie kampanii reklamowych.

(AMS, 07.03.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.