Mariusz Urbańczyk CEO w Omnicom Production na Wielką Brytanię i region EMEA

Alissa Hansen, Sergio Lopez (CEO globalny) i Mariusz Urbańczyk (fot. Linkedin.com/omnicomproduction)
Mariusz Urbańczyk został dyrektorem generalnym Omnicom Production na Wielką Brytanię i region EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka). Jednocześnie Alissa Hansen objęła stanowisko CEO na Amerykę Północną.
Mariusz Urbańczyk od 2023 roku był dyrektorem ds. klientów w dziale produkcyjnym Publicis Groupe. Wcześniej - od grudnia 2020 roku - pracował w Papaya Films - najpierw jako dyrektor operacyjny, a w 2022 roku przejął obowiązki CEO.
Zanim dołączył do Papaya Films, Urbańczyk przez prawie dziesięć lat kierował Hogarth Worldwide, agencją należącą do WPP, w Brazylii, Argentynie i Ameryce Północnej.
Pracę zawodową zaczynał w polskim oddziale agencji Leo Burnett, następnie pracował w Londynie jako global account director w JWT London oraz McCann Worldgroup.
Razem z jego nominacją Omnicom Production powołał Alissę Hansen na dyrektorkę generalną na Amerykę Północną. Dla Omnicom pracuje od 18 lat. Ostatnio pełniła podwójną rolę dyrektorki ds. produkcji w agencji Critical Mass i dyrektorki ds. produktu ds. globalnej transformacji treści w Omnicom. Nadzorowała też rozwój ArtBot, produktu Omnicom do automatyzacji treści.
(MAC, 06.03.2025)
