"Dzień dobry TVN" w lutym przed "Pytaniem na śniadanie" TVP 2

"Dzień dobry TVN" prowadzą m.in. Marcin Prokop i Dorota Wellman (fot. materiały prasowe)
W lutym 2025 roku "Dzień dobry TVN" wybierało więcej widzów niż w lutym 2024 roku. Program awansował na pozycję lidera wśród śniadaniówek. Spadła widownia konkurencyjnego "Pytania na śniadanie" w TVP 2.
Z danych Nielsen Media wynika, że w lutym "Dzień dobry TVN" (7.45-11.20) oglądało średnio 382 tys. widzów, o 43 tys. więcej, niż w lutym 2024 roku. TVN, emitując śniadaniówkę, miał 7,99 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej 4+ (wzrost z 7,26 proc.). W grupie komercyjnej 16-49 program notował 8,8 proc. (spadek z 9,60 proc.).
"Pytanie na śniadanie" w TVP 2 (od 7.30 do ok. 11.15) wybierało w lutym średnio 323 tys. widzów, czyli o 39 tys. mniej, niż przed rokiem. Dwójka, pokazując poranny program, uzyskała 6,8 proc. udziału w grupie ogólnej (spadek z 7,69 proc.) i 6,15 proc. w 16-49 (spadek z 7,28 proc.).
Od 30 sierpnia własną śniadaniówkę ma Polsat. "Halo tu Polsat" oglądać można od piątku do niedzieli od 8 do ok. 11. W lutym program przyciągał do Polsatu średnio 184 tys. widzów (3,41 proc. udziału w 4+ i 4,14 proc. w 16-49).
Czytaj też: TVP zaprezentowała wiosenną ramówkę. "Przed nami jeszcze mnóstwo pracy"
Polsat wcześniej - od ok. 6 rano - pokazuje "Nowy dzień z Polsat News", który w lutym na głównej antenie gromadził średnio 172 tys. widzów (jego widownia rok do roku praktycznie się nie zmieniła), co przełożyło się na 7,82 proc. udziału w 4+ (wzrost z 7,12 proc.) i 9,79 proc. w 16-49 (wzrost z 8,22 proc.).
Dane: Nielsen Media.
(MNIE, 06.03.2025)
