Polsat Play liderem kanałów lifestylowych. Za nim są Polsat Cafe i TVN Style

W grupie ogólnej 4+ Polsat Play miał średnio 0,54 proc. udziału w rynku (screen: Polsatplay.pl)
W lutym wśród kanałów lifestylowych najwyższy udział w widowni telewizyjnej uzyskał Polsat Play - zarówno w grupie wszystkich widzów powyżej czwartego roku życia, jak i w grupie komercyjnej 16-59.
W grupie ogólnej 4+ Polsat Play (Grupa Polsat Plus) miał średnio 0,54 proc. udziału w rynku wobec 0,51 proc. w lutym 2024 roku. Na drugie miejsce spadł Polsat Cafe (Grupa Polsat Plus) z 0,37 proc. (spadek z 0,54 proc.). Za nim uplasowały się TVN Style (TVN Warner Bros. Discovery) - 0,32 proc. (spadek z 0,33 proc.) i naziemny TVP Kobieta (Telewizja Polska) - 0,30 proc. (spadek z 0,36 proc.). Pierwszą piątkę zamykał HGTV (TVN Warner Bros. Discovery) - 0,29 proc. (bez zmian).
W czołówce najchętniej oglądanych kanałów lifestylowych były też: TLC (TVN Warner Bros. Discovery) - 0,16 proc. (spadek z 0,22 proc.), Canal+ Domo (Canal+ Polska) - 0,12 proc. (0,15 proc. rok wcześniej), BBC Lifestyle (BBC Studios) - 0,08 proc. (wzrost z 0,06 proc.), Canal+ Kuchnia (Canal+ Polska) - 0,08 proc. (spadek z 0,11 proc.), Travel Channel (TVN Warner Bros. Discovery) - 0,07 proc. (spadek z 0,08 proc.), Discovery Life (TVN Warner Bros. Discovery) - 0,07 proc. (spadek z 0,08 proc.) i Active Family (R.D.F. Entertainment) - 0,07 proc. (w dół z 0,1 proc.).
W grupie komercyjnej 16-59 pierwszy był również Polsat Play, którego udział wyniósł 0,57 proc. (wzrost z 0,54 proc.). TVN Style zanotował 0,42 proc. (bez zmian), a Polsat Cafe - 0,41 proc. (bez zmian).
Dane: Nielsen Media.
(MNIE, 09.03.2025)
