Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 09, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polsat Play liderem kanałów lifestylowych. Za nim są Polsat Cafe i TVN Style

W grupie ogólnej 4+ Polsat Play miał średnio 0,54 proc. udziału w rynku (screen: Polsatplay.pl)

W lutym wśród kanałów lifestylowych najwyższy udział w widowni telewizyjnej uzyskał Polsat Play - zarówno w grupie wszystkich widzów powyżej czwartego roku życia, jak i w grupie komercyjnej 16-59.

W grupie ogólnej 4+ Polsat Play (Grupa Polsat Plus) miał średnio 0,54 proc. udziału w rynku wobec 0,51 proc. w lutym 2024 roku. Na drugie miejsce spadł Polsat Cafe (Grupa Polsat Plus) z 0,37 proc. (spadek z 0,54 proc.). Za nim uplasowały się TVN Style (TVN Warner Bros. Discovery) - 0,32 proc. (spadek z 0,33 proc.) i naziemny TVP Kobieta (Telewizja Polska) - 0,30 proc. (spadek z 0,36 proc.). Pierwszą piątkę zamykał HGTV (TVN Warner Bros. Discovery) - 0,29 proc. (bez zmian).

W czołówce najchętniej oglądanych kanałów lifestylowych były też: TLC (TVN Warner Bros. Discovery) - 0,16 proc. (spadek z 0,22 proc.), Canal+ Domo (Canal+ Polska) - 0,12 proc. (0,15 proc. rok wcześniej), BBC Lifestyle (BBC Studios) - 0,08 proc. (wzrost z 0,06 proc.), Canal+ Kuchnia (Canal+ Polska) - 0,08 proc. (spadek z 0,11 proc.), Travel Channel (TVN Warner Bros. Discovery) - 0,07 proc. (spadek z 0,08 proc.), Discovery Life (TVN Warner Bros. Discovery) - 0,07 proc. (spadek z 0,08 proc.) i Active Family (R.D.F. Entertainment) - 0,07 proc. (w dół z 0,1 proc.).

W grupie komercyjnej 16-59 pierwszy był również Polsat Play, którego udział wyniósł 0,57 proc. (wzrost z 0,54 proc.). TVN Style zanotował 0,42 proc. (bez zmian), a Polsat Cafe - 0,41 proc. (bez zmian).

Dane: Nielsen Media.

(MNIE, 09.03.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.