Paweł Kossek chief revenue officer w Bonnier Business Polska

Paweł Kossek zarządzał biurami reklamy w Polska Press, Grupie Onet.pl i Grupie Infor PL (fot. materiały prasowe)
Do zespołu Bonnier Business Polska dołączył Paweł Kossek, obejmując stanowisko chief revenue officer. Jednym z jego głównych zadań jest umacnianie pozycji rynkowej wydawnictwa i dotarcie do nowych klientów. Paweł Kossek zastąpił na stanowisku Jana Rojewskiego.
Paweł Kossek zarządza pracą zespołów sprzedażowych, m.in. "Pulsu Biznesu" i serwisu Bankier.pl. Do jego kluczowych zadań należy zwiększenie synergii między kluczowymi działami wszystkich podmiotów należących do Bonnier Business Polska.
Kossek ma ponad 25-letnie doświadczenie w branży mediowej. Specjalizuje się w strategiach produktowych, technologiach, nowych mediach i transformacji oraz digitalizacji firm. Zarządzał biurami reklamy w Polska Press, Grupie Onet.pl i Grupie Infor PL.
Czytaj też: TVP zaprezentowała wiosenną ramówkę. "Przed nami jeszcze mnóstwo pracy"
"Rynek mediów zmienia się w zawrotnym tempie, co stawia przed wydawcami wiele wyzwań, ale i jeszcze więcej szans. Doświadczeni eksperci, którzy dobrze rozumieją dynamikę rynku, potrzebę szybkiej adaptacji strategii i produktów reklamowych, są w tych czasach nieocenieni. Tym bardziej cieszę się, że nasz zespół się umacnia właśnie o takiego lidera" – mówi Patricia Deyna, prezeska Bonnier Business Polska, cytowana w komunikacie prasowym.
W lutym w Bonnier Business Polska rozpoczęła pracę Izabela Kiwak na nowo utworzonym stanowisku deputy CMO for research & insights.
(MAK, 05.03.2025)
