TVP w 2024 roku zwiększyła przychody reklamowe. Wróciło ponad 250 reklamodawców
04.03.2025, 14:27

Ponad 40 firm podwoiło swoje budżety reklamowe w telewizji publicznej (fot. materiały prasowe)
W 2024 roku przychody reklamowe Telewizji Polskiej były o 4 proc. wyższe niż w 2023 roku.
Wpływy - obejmujące zarówno reklamę, sponsoring, jak i online - wyniosły 1,042 mld zł, podczas gdy w 2023 roku było to 1,001 mld zł. Dane na ten temat przekazał "Presserwisowi" Marcin Gudowicz, dyrektor Biura Reklamy i Marketingu TVP.
Podczas prezentacji wiosennej ramówki dyrektor generalny TVP Tomasz Sygut podał, że do spółki po ośmiu latach wróciło ponad 250 reklamodawców, a ponad 40 firm podwoiło swoje budżety reklamowe w telewizji publicznej.
(KOZ, 04.03.2025)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
