Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 04, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP w 2024 roku zwiększyła przychody reklamowe. Wróciło ponad 250 reklamodawców

Ponad 40 firm podwoiło swoje budżety reklamowe w telewizji publicznej (fot. materiały prasowe)

W 2024 roku przychody reklamowe Telewizji Polskiej były o 4 proc. wyższe niż w 2023 roku.

Wpływy - obejmujące zarówno reklamę, sponsoring, jak i online - wyniosły 1,042 mld zł, podczas gdy w 2023 roku było to 1,001 mld zł. Dane na ten temat przekazał "Presserwisowi" Marcin Gudowicz, dyrektor Biura Reklamy i Marketingu TVP.

Podczas prezentacji wiosennej ramówki dyrektor generalny TVP Tomasz Sygut podał, że do spółki po ośmiu latach wróciło ponad 250 reklamodawców, a ponad 40 firm podwoiło swoje budżety reklamowe w telewizji publicznej.

(KOZ, 04.03.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.