Stanowiska dyrektorskie w Telewizji Polskiej  |  Przejście z Radia Zet do Polskiego Radia  |  Warner Bros. Discovery liderem  |  Browar Fortuna szykuje się do przetargu  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Dyrektorka odeszła z Canal+ Polska do Monolith Films  |  Oglądalność serialu "Komisarz Mama" w Polsacie  |  Eska Rock organizuje konkurs  |  Dyrektorka reklamy Tygodnika Powszechnego  |  INNPoland wprowadza zmiany  |  Nowy program "Forbes Polska" i Business Insider Polska  |  TVP 1 rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  |  Tok FM zaczął przybliżać sylwetki kandydatów na prezydenta  |  Polanex wybiera  |  Termy Maltańskie potrzebują agencji  |  Yieldbird Agory  |  MullenLowe Group  |  PR Wings wybrało komitet organizacyjny  |  Redaktorka naczelna "Vanity Fair" odchodzi  |  Operator Wikipedii przed indyjskim sądem za zniesławienie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Stanowiska dyrektorskie w Telewizji Polskiej  |  Przejście z Radia Zet do Polskiego Radia  |  Warner Bros. Discovery liderem  |  Browar Fortuna szykuje się do przetargu  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Dyrektorka odeszła z Canal+ Polska do Monolith Films  |  Oglądalność serialu "Komisarz Mama" w Polsacie  |  Eska Rock organizuje konkurs  |  Dyrektorka reklamy Tygodnika Powszechnego  |  INNPoland wprowadza zmiany  |  Nowy program "Forbes Polska" i Business Insider Polska  |  TVP 1 rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  |  Tok FM zaczął przybliżać sylwetki kandydatów na prezydenta  |  Polanex wybiera  |  Termy Maltańskie potrzebują agencji  |  Yieldbird Agory  |  MullenLowe Group  |  PR Wings wybrało komitet organizacyjny  |  Redaktorka naczelna "Vanity Fair" odchodzi  |  Operator Wikipedii przed indyjskim sądem za zniesławienie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Stanowiska dyrektorskie w Telewizji Polskiej  |  Przejście z Radia Zet do Polskiego Radia  |  Warner Bros. Discovery liderem  |  Browar Fortuna szykuje się do przetargu  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Dyrektorka odeszła z Canal+ Polska do Monolith Films  |  Oglądalność serialu "Komisarz Mama" w Polsacie  |  Eska Rock organizuje konkurs  |  Dyrektorka reklamy Tygodnika Powszechnego  |  INNPoland wprowadza zmiany  |  Nowy program "Forbes Polska" i Business Insider Polska  |  TVP 1 rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  |  Tok FM zaczął przybliżać sylwetki kandydatów na prezydenta  |  Polanex wybiera  |  Termy Maltańskie potrzebują agencji  |  Yieldbird Agory  |  MullenLowe Group  |  PR Wings wybrało komitet organizacyjny  |  Redaktorka naczelna "Vanity Fair" odchodzi  |  Operator Wikipedii przed indyjskim sądem za zniesławienie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 04, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W lutym TVP 1 i Polsat zwiększyły udział w rynku - zarówno w 4+, jak i 16-59

W grupie komercyjnej 16-59 Polsat wyprzedził TVN 24 (fot. Pixabay.com)

W lutym 2025 roku TVP 1 miał najwyższy udział w widowni telewizyjnej wśród widzów powyżej 4. roku życia. W grupie komercyjnej 16-59 prowadził Polsat.

W grupie ogólnej 4+ TVP 1 miał średnio 6,78 proc. udziału w rynku, co oznacza wzrost z 6,43 proc. w lutym 2025 roku. Wynik poprawił również Polsat - z 6,28 proc. do 6,56 proc.

Z pierwszej na trzecią pozycję spadł TVP 2, a udział Dwójki zmniejszył się z 7,03 proc. do 6,51 proc. Za nią uplasował się TVN z 6,12 proc. (spadek z 7,02 proc.).

Naziemna Republika miała 5,8 proc. udziału (wzrost z 3,09 proc.), a kablowo-satelitarny TVN 24 - 5,31 proc. (spadek z 6,89 proc.).

W pierwszej dziesiątce znalazły się również: TVN Siedem - 3,19 proc. (wzrost z 3,17 proc.), TV Puls - 2,91 proc. (wzrost z 2,71 proc.), TV 4 - 2,69 proc. (wzrost z 2,33 proc.) i TTV - 1,87 proc. (wzrost z 1,79 proc.).

W grupie komercyjnej 16-59 liderem oglądalności był Polsat, który wyprzedził TVN. Udział Polsatu wzrósł z 6,96 proc. do 7,39 proc., a TVN spadł z 8,27 proc. do 7,21 proc.

Udział TVP 2 wyniósł 4,87 proc. (spadek z 5,24 proc.), a TVP 1 - 4,4 proc. (wzrost z 4,36 proc.).

Dalej uplasowały się: TVN Siedem - 3,93 proc. (wzrost z 3,75 proc.), TVN 24 - 3,54 proc. (spadek z 4,59 proc.), TV Puls - 3,42 proc. (wzrost z 3,32 proc.), Republika - 2,88 proc. (wzrost z 1,77 proc.), TV 4 - 2,87 proc. (wzrost z 2,32 proc.) i TTV - 2,48 proc. (wzrost z 2,45 proc.).

Dane: Nielsen Media.

(KOZ, 04.03.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.