Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 22, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polski oddział JWT przygotował międzynarodową kampanię dla Unilevera

Agencja JWT Polska przygotowała dla europejskiej centrali firmy Unilever kampanię wprowadzającą na rynek nowy wariant kosmetyków do pielęgnacji włosów marki Sunsilk - Sunsilk Fresh & Flowing.

JWT przygotowała dwa spoty telewizyjne, reklamy prasowe i na nośniki zewnętrzne. Kampania wystartowała już w Rosji, Czechach i na Słowacji. Wkrótce rozpocznie się w krajach skandynawskich, Grecji, Holandii, na Węgrzech, Ukrainie i we Włoszech, potem - w Rumunii, Serbii i Bułgarii, a w dalszej kolejności - w większości krajów Europy Zachodniej i w krajach nadbałtyckich. Choć Unilever wprowadził niedawno nowości marki Sunsilk również w Polsce, na razie nie planuje tu kampanii wspierającej ich sprzedaż.

(MŁ, 22.03.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.