Haier Polska klientem Flywheel Public Relations

Celem działań jest budowanie rozpoznawalności marki Haier (fot. materiały prasowe)
Haier Polska, producent AGD, został nowym klientem Flywheel Public Relations, która odpowiada za kompleksową strategię komunikacyjną marek Haier i Candy na polskim rynku.
Flywheel Public Relations będzie prowadzić działania mające na celu wzmocnienie pozycji Haier jako marki premium, podkreślając jej zaawansowane technologie, unikalny design oraz wysoką jakość produktów. W ramach współpracy agencja zajmie się strategią komunikacyjną, media relations, realizacją kampanii wizerunkowych oraz organizacją eventów. Istotnym elementem działań będzie również współpraca z influencerami oraz niestandardowe aktywacje, które zwiększą świadomość i rozpoznawalność marek Haier i Candy na polskim rynku.
Po stronie agencji za komunikację odpowiada zespół pod kierunkiem Iwony Cieśli (współwłaścicielka agencji). W składzie Martyna Mańkowska (PR manager), Karina Durasiewicz (senior PR consultant) oraz Magda Mielniczuk (junior PR consultant).
(KAP, 28.02.2025)
