RMF FM ma 33,3 proc. udziału w czasie słuchania w grupie 25-49. Wzrost Trójki

RMF FM zanotował wzrost z 30,4 proc. do 33,3 proc. w grupie 25-49 lat (fot. Pexels.com)
Wśród osób w wieku 25-49 lat wzrosła słuchalność RMF FM, Vox FM i Trójki, a spadła Radia Zet, Eski i Jedynki.
Z badania Radio Track realizowanego przez Kantar i Adres:Media wynika, że w okresie listopad 2024 – styczeń 2025 RMF FM w grupie 25-49 lat osiągnął 33,3 proc. udziału w czasie słuchania, co oznacza wzrost z 30,4 proc. w tych samych miesiącach rok wcześniej.
Czytaj też: Wiceprezes Grupy Eurozet o odejściu naczelnej Tok FM: "Kamila Ceran kształciła następcę"
Słuchalność Radia Zet spadła z 14,7 proc. do 13,3 proc., a Radia Eska – z 10 proc. do 8,4 proc. Udział RMF Maxx wyniósł 4,7 proc. (spadek z 5,1 proc.), a Radia Vox FM – 4,4 proc. (wzrost z 4,2 proc.).
W pierwszej dziesiątce znalazły się także:
- regionalne rozgłośnie publiczne z antenami miejskimi zrzeszone w Audytorium 17 – 3,5 proc. (wzrost z 3,2 proc.),
- Antyradio – 2,8 proc. (spadek z 3,2 proc.),
- Program I Polskiego Radia – 2 proc. (spadek z 2,7 proc.),
- Program III Polskiego Radia – 1,8 proc. (wzrost z 1,3 proc.)
- i Radio Złote Przeboje – 1,8 proc. (spadek z 2 proc.).
Czytaj też: KRRiT dostała skargi na Radio Szczecin. Chodzi o program z Grzegorzem Braunem
(KOZ, 26.02.2025)
