"Żona dla Polaka" zapewniła stacji TVP 1 pozycję lidera oglądalności w 4+

Widownia programu dochodziła do 1,14 mln osób (fot. materiały prasowe)
Średnio 1,02 mln widzów przyciągał do TVP 1 program randkowy "Żona dla Polaka", nowość w zimowej ramówce.
Program oglądać można było w niedziele o 20.20, od 5 stycznia do 23 lutego. Przez ostatnie trzy tygodnie pokazywano po dwa odcinki. Najwięcej widzów produkcja zgromadziła 12 stycznia (1,14 mln).
Czytaj też: Ponad 1,5 mln widzów przyciągał talent show "The Voice Senior" do TVP 2
TVP 1, emitując "Żonę dla Polaka", zdobył 8,12 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów. W grupie komercyjnej 16-49 udział wyniósł 5,93 proc., a w 16-59 – 5,54 proc.
Jak podaje TVP, przez cały czas emisji program był zdecydowanym liderem swojego pasma.
Bohaterami programu byli mężczyźni polskiego pochodzenia mieszkający w Stanach Zjednoczonych, którzy w poszukiwaniu miłości zapraszają kandydatki na partnerki do swoich domów. Narratorem serii był Kacper Kuszewski. Za produkcję odpowiadał Endemol Shine Polska.
Dane: Nielsen Media.
Czytaj też: TVP 2 pokaże program o kuchni polskiej. Autorami Agnieszka Kraszewska i Aleksander Baron
(KOZ, 25.02.2025)
