Wpływy reklamowe Polskiego Radia  |  Najwięksi reklamodawcy dzienników  |  Netflix niezmiennie liderem  |  Agencje eventowe BGK  |  Oglądalność "The Traitors. Zdrajcy" w TVN  |  Wyniki drugiego sezonu "Zatoki szpiegów" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Serial "Aniela" w Netflixie  |  Nadawca Eski Południe bez prezesa  |  Wirtualna Polska uruchomiła serwis tematyczny  |  Zielona Interia nawiązała współpracę  |  Dyrektor finansowy w Iberionie  |  Operator kablowy Inea  |  UKE planuje przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o bezpieczeństwie pracy  |  VerdeAgency i Lettly będą promować  |  OpenAI chce zmienić warunki porozumienia z Microsoftem  |  Trump zwolnił szefową Biura Praw Autorskich USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wpływy reklamowe Polskiego Radia  |  Najwięksi reklamodawcy dzienników  |  Netflix niezmiennie liderem  |  Agencje eventowe BGK  |  Oglądalność "The Traitors. Zdrajcy" w TVN  |  Wyniki drugiego sezonu "Zatoki szpiegów" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Serial "Aniela" w Netflixie  |  Nadawca Eski Południe bez prezesa  |  Wirtualna Polska uruchomiła serwis tematyczny  |  Zielona Interia nawiązała współpracę  |  Dyrektor finansowy w Iberionie  |  Operator kablowy Inea  |  UKE planuje przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o bezpieczeństwie pracy  |  VerdeAgency i Lettly będą promować  |  OpenAI chce zmienić warunki porozumienia z Microsoftem  |  Trump zwolnił szefową Biura Praw Autorskich USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wpływy reklamowe Polskiego Radia  |  Najwięksi reklamodawcy dzienników  |  Netflix niezmiennie liderem  |  Agencje eventowe BGK  |  Oglądalność "The Traitors. Zdrajcy" w TVN  |  Wyniki drugiego sezonu "Zatoki szpiegów" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Serial "Aniela" w Netflixie  |  Nadawca Eski Południe bez prezesa  |  Wirtualna Polska uruchomiła serwis tematyczny  |  Zielona Interia nawiązała współpracę  |  Dyrektor finansowy w Iberionie  |  Operator kablowy Inea  |  UKE planuje przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o bezpieczeństwie pracy  |  VerdeAgency i Lettly będą promować  |  OpenAI chce zmienić warunki porozumienia z Microsoftem  |  Trump zwolnił szefową Biura Praw Autorskich USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 01, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Po opuszczeniu MUX 8 kanał ViDoc TV ma znacznie niższe udziały w rynku

Kanał ViDoc TV nadaje filmy, dokumenty, ale też kabarety (screen: YouTube/Red Carpet Extra)

Po zaprzestaniu emisji na naziemnym multipleksie udziały kanału filmowo-dokumentalnego ViDoc TV (Red Carpet Media Group) w rynku telewizyjnym znacznie się zmniejszyły.

Z danych Nielsen Media wynika, że w okresie od 14 do 20 lutego kanał miał średnio 0,04 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ i 0,07 proc. w komercyjnej 16-59. W dniach od 1 do 13 lutego, gdy był jeszcze obecny na MUX 8, notował po 0,13 proc. udziału w obu grupach.

Propozycje rozwiązania problemu "w trybie ekspresowym"

ViDoc TV został wyłączony z MUX 8 przez Emitel, czyli operatora multipleksu, 14 lutego. Pozostał obecny u operatorów płatnej telewizji. Zarówno nadawca, jak i Emitel nie informują o powodach wyłączenia kanału z oferty naziemnej. Agnieszka Sobucka, dyrektorka biura marketingu i komunikacji oraz rzeczniczka prasowa spółki Emitel, zapewniała jednak, że działania spółki mają wystarczające podstawy i pozostają w zgodzie z postanowieniami obowiązującej umowy z nadawcą.

Czytaj też: Udział streamingu w oglądalności na telewizorach wzrósł do 9,7 proc. Nowy raport

– Przygotowujemy propozycje rozwiązania problemu w trybie ekspresowym – przekazał w piątek "Presserwisowi" Leszek Kułak, główny akcjonariusz Red Carpet Media Group. Propozycje mają zostać przedstawione Emitelowi. Ich szczegóły nie są znane.

Z raportu giełdowego Red Carpet Media Group wynika, że w 2024 roku spółka Red Carpet TV, nadawca ViDoc TV, odnotowała 3,6 mln zł przychodów ze sprzedaży i 5,8 mln zł straty netto, a w samym czwartym kwartale – 1,8 mln zł przychodów i 2,7 mln zł straty.

Stacja ViDoc TV (początkowo jako CTV9) wystartowała w połowie marca 2024 roku.

Czytaj też: Średnio 202 tys. widzów zimowego sezonu "To jest grane" Marka Sierockiego w TVP 2

(MNIE, 01.03.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.