Zmiany w strukturze abonentów wpływają na wyniki Legimi  |  Edward Miszczak opowiada o programie Polsatu  |  Finanse spółki producenckiej Aurum Film  |  Tauron planuje przetarg  |  Program Doroty Szelągowskiej w TVN Style  |  Nowe osoby w dziale sprzedaży i marketingu "GQ Poland"  |  Zestawienie polskich wielotematycznych serwisów kobiecych  |  Kolporter otworzył siedem nowych saloników prasowych – ale drugie tyle zamknął  |  Fabryka Marketingu  |  Trygon z Dsk wygrały  |  Red Square Games zmniejszył przychody  |  Awans w agencji oS3  |  Kampania Pracuj.pl  |  "Time" po raz pierwszy publikuje globalne zestawienie Girls of the Year. Na liście Polka  |  Los Angeles Press Club i Status Coup złożyły skargę na policję za atakowanie dziennikarzy w trakcie demonstracji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w strukturze abonentów wpływają na wyniki Legimi  |  Edward Miszczak opowiada o programie Polsatu  |  Finanse spółki producenckiej Aurum Film  |  Tauron planuje przetarg  |  Program Doroty Szelągowskiej w TVN Style  |  Nowe osoby w dziale sprzedaży i marketingu "GQ Poland"  |  Zestawienie polskich wielotematycznych serwisów kobiecych  |  Kolporter otworzył siedem nowych saloników prasowych – ale drugie tyle zamknął  |  Fabryka Marketingu  |  Trygon z Dsk wygrały  |  Red Square Games zmniejszył przychody  |  Awans w agencji oS3  |  Kampania Pracuj.pl  |  "Time" po raz pierwszy publikuje globalne zestawienie Girls of the Year. Na liście Polka  |  Los Angeles Press Club i Status Coup złożyły skargę na policję za atakowanie dziennikarzy w trakcie demonstracji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w strukturze abonentów wpływają na wyniki Legimi  |  Edward Miszczak opowiada o programie Polsatu  |  Finanse spółki producenckiej Aurum Film  |  Tauron planuje przetarg  |  Program Doroty Szelągowskiej w TVN Style  |  Nowe osoby w dziale sprzedaży i marketingu "GQ Poland"  |  Zestawienie polskich wielotematycznych serwisów kobiecych  |  Kolporter otworzył siedem nowych saloników prasowych – ale drugie tyle zamknął  |  Fabryka Marketingu  |  Trygon z Dsk wygrały  |  Red Square Games zmniejszył przychody  |  Awans w agencji oS3  |  Kampania Pracuj.pl  |  "Time" po raz pierwszy publikuje globalne zestawienie Girls of the Year. Na liście Polka  |  Los Angeles Press Club i Status Coup złożyły skargę na policję za atakowanie dziennikarzy w trakcie demonstracji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Luty 20, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marcin Ochmański przeszedł z BKG do Gemiusa

Marcin Ochmański przed dołączeniem do BGK pracował w firmie Warexpo (fot. materiały prasowe)

Marcin Ochmański, przez ostatnie pół roku dyrektor departamentu marketingu komunikacji i zaangażowania społecznego w BGK, dołączył do zespołu Gemiusa  na stanowisko chief marketing officer.

Przed dołączeniem do BGK Ochmański przez dziewięć lat był w firmie Warexpo odpowiedzialny za rozwój biznesu i odbudowanie wizerunku spółki reklamy out of home (OOH), wprowadzając innowacyjne rozwiązania i nowoczesne usługi.

Wcześniej był członkiem zarządu agencji PR - BSC Advisory. Wcześniej pracował jako zastępca rzecznika prasowego, a zanim zajął się komunikacją, był reporterem m.in. w Polskiej Agencji Prasowej.

(AMS, 20.02.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.